Zondag, terug naar huis - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Zondag, terug naar huis - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Zondag, terug naar huis

Blijf op de hoogte en volg Annieck

16 Juli 2013 | Ecuador, Quito

's Morgens ging ik nog naar een bakker en voor de rest eigenlijk niks.
Om 11 uur werd ik opgehaald, omdat het zondag is was het heel rustig op de weg. Ik was veel te vroeg op het vliegveld, ik moest anderhalf uur wachten voordat ik überhaupt kon in-checken.

Ik kon heel snel door de douane en ben daarna wat gaan eten en rondlopen.
Ik ging naar een winkel met heel veel geurtjes, een vrouw die daar werkte heeft me de hele tijd achtervolgd, maar ze probeerde het stiekem te doen maar het was zo opvallend, heel irritant.

Er waren maar heel weinig winkels dus ben ik gaan zitten in de gate.
Opeens kwam er een vrouw naar me toe en vertelde dat ik mee moest komen om mijn koffer open te maken bij de politie.
Samen met 4 andere mensen moesten we naar beneden en bij ons koffer gaan staan.
Even later werd alles open gemaakt en heel goed door gekeken.
Ik baalde wel want ik had alles heel goed opgevouwen zodat alles paste, nu was alles door de war.
Mijn koffer was als eerste klaar en moest meekomen met een vrouw, toen moest ik in een andere kamer weer door beveiliging en even later weer naar de gate.

We vlogen naar Guayaguil, daar moesten we er even uit zodat het vliegtuig schoongemaakt kon worden, toen we het vliegtuig uit gingen moesten we direct weer door de douane, we moesten ongeveer driekwartier wachten.
De vlucht ging heel snel en goed, ik heb lekker films kunnen kijken en omdat het niemand naast me zat kon ik beter liggen dacht ik, toen ik wakker werd was ik minder blij, mijn hele rug was verzuurd.

Toen we geland waren en het vliegtuig uitgingen hadden we direct paspoort controle en daarna bij de douane weer, waarom weet ik niet.
Papa stond heel lief op mij te wachten, mama en Sanne waren aan het shoppen en kwamen er later aanlopen.

Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 1057
Totaal aantal bezoekers 29785

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: