New Years Eve - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu New Years Eve - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

New Years Eve

Door: annieckgrobben

Blijf op de hoogte en volg Annieck

28 Januari 2012 | Verenigde Staten, Boston

Heel vroeg in de morgen stonden Valentina en ik op. We hadden heel veel eten bij ons. Mensen hadden gezegd dat eten kopen heel moeilijk is want het is super druk!

De bus reis ging heel snel. Ik probeerde te slapen maar dat lukte echt niet.
Aangekomen in New York gingen Valentina en ik eerst eten.
We zaten heel zielig op de grond met ons eten maar we vonden handig want zo konden we rustig eten en we hoefden niet alles mee te slepen.

We gingen daarna direct door naar Time Square omdat het al heel druk was. Op straat zagen we echt zo veel politie en mensen, onvoorstelbaar.

Op Time Square was het ook al zo druk! Onze vrienden waren daar. Het was heel moeilijk om ze te vinden omdat ze alles in hokken hebben en daar kom je niet in of uit als het vol is.
Gelukkig konden we ze zien maar waren niet in staat om naar ze toe te kunnen omdat het zo druk was.

Valentina en ik stonden op een put en af en toe kwam er een hele vieze lucht uit. Heel vies.

Valentina en ik gingen verder eten en drinken toen we daar stonden, we hadden niks beters te doen.
Een man naast ons zei dat het niet handig was om dat te doen want als je naar de wc moet kan het niet. Geen wc als je moet maar het was zo druk dat je er niet eens weg kwam.
Valentina en ik dacht SHIT!! We hadden net heel veel gegeten en gedronken. We besloten niet meer te drinken en te eten.

De eerste paar uren ging de tijd vrij snel. Sommige artiesten zoals Justien Bieber kwamen er maar het was nog generale repetitie.
Om het uur hoorde je heel hard ´Gelukkig Nieuwjaar´ en dan noemde ze een land(en) of steden.

Om 6 uur. Toen het nieuw jaar was in Europa begon het leuk te worden want alles begon.

Er werd gepresenteerd. Er kwamen borden voorbij met wat het publiek moest zeggen.
Ook gooide sommige winkels musten en hoeden met labello. Gelukkig hadden wij een man van ongeveer 3 meter naast ons staan en die ving alles!

Elk uur werd er afgeteld voor landen en steden.
Ook al stonk het soms heel erg op onze plek, we stonden goed.
Er kwamen heel veel artiesten: Lady Gaga, Justien Bieber, Pitbull, Hot Chelle Rae, Drake, Diego Torres en nog wat Amerikanen die ik niet ken.
Sommige artiesten kwamen meerdere keren.
Toen Justien Bieber kwam werden Valentina en ik helemaal gek, iedereen om ons heen keken ons aan en begrepen toch echt niet wat we in hem zagen!

Ze lieten ook de hoogte punten zien van 2011.
Er werd heel veel gepraat over dat je iemand moet kussen als het 2012 wordt.
Een man vroeg zijn vrouw ten huwelijk , zo schattig.

Na een tijdje roken we de vieze lucht niet meer, waarschijnlijk roken we er zelf ook naar.

Toen 12 uur dichterbij kwam werd ik heel zenuwachtig, ik weet ook niet waarom, van dat soort dingen word ik zenuwachtig.

De laatste 20 seconden werd er afgeteld en de bal viel en zoveel vuurwerk en muziek. Het was zo mooi en ons plek was helemaal goed.

Een andere man voor ons vroeg zijn vrouw ook ten huwelijk, aaahw.

Ik heb filmpjes proberen te maken, maar ze zijn beetje vaag geworden.

Na 12 uur gingen iedereen vrij snel weg.
Valentina en ik gingen naar onze vrienden toe en slenterden nog wat rond. Zoveel mensen, heel leuk!

Later gingen we met z'n allen naar hun hotel toe en daar bleven Valentina en ik toen 5 uur.
Helemaal gesloopt.
Toen we met de taxi terug reden was het zo mooi, we reden over een brug en we konden de stad zo goed zien met allemaal lichten.
De vrouw in de taxi was zo raar, begon een heel verhaal, geen idee welke taal ze sprak.
Valentina zei niks en ik zei oooh en aaah. Deed net alsof ik het begreep.

Op het station aangekomen konden we het niet vinden waar we moesten zijn, iedereen die daar werkten was geirriteerd, wij werden ook geirriteerd.

Toen we de bus EINDELIJK in konden was ik zoooooo blij.
Ik kon eindelijk gaan slapen na 25,5 uur wakker geweest te zijn.
Na 2 uur geslapen te hebben werd ik wakker en kon niet meer slapen.

Maar ik ben zo blij dat we dit gedaan het hebben.
Het was heel bijzonder om er geweest te zijn, iets wat ik nooit meer zal vergeten!




De tijd ging zo snel, de uren volgen voorbij.




  • 28 Januari 2012 - 08:11

    Maaaaamie:

    whahaha annie, wat een leuk verhaal. Op de foto zie ik inderdaad die lange kerel staan. Blij dat ie jou niet ten huwelijk vroeg zeg!

  • 28 Januari 2012 - 09:12

    Ernieburnie:

    wauw annie echt super dat je dat hebt meegemaakt. XXXXXX

  • 28 Januari 2012 - 09:28

    Sanne:

    leuk annieckie!!! miss youu

  • 28 Januari 2012 - 10:08

    Papa:

    een erg leuk verhaal!! Moest er echt om lachen. xxx

  • 28 Januari 2012 - 11:52

    Bien:

    heeeeyy leuk verhaaltje hihihi. Echt super vet allemaal

  • 28 Januari 2012 - 15:49

    Oma Anneke:

    oei, wat een verhaal. Denk maar ; dank voor de stank i.p.v. andersom!

  • 31 Januari 2012 - 17:05

    Daan Meerdink:

    Leuk verhaal Annieck! Keep enjoying the good life! Groeten Daan

  • 09 Februari 2012 - 10:55

    Raphaelle:

    leuk verhaaltje weer!! xx

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Amerika 2011-2012

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2012

Thuis

24 Mei 2012

de laatste week en het afscheid

20 Mei 2012

De laatste weken

01 Mei 2012

Marathon

30 April 2012

Met z'n alle in Boston
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 29834

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: