de laatste week en het afscheid - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu de laatste week en het afscheid - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

de laatste week en het afscheid

24 Mei 2012 | Verenigde Staten, Boston

De laatste week heb ik afscheid genomen van veel mensen, was heel raar! Maar ik heb ook veel feestjes gehad.
Ik heb op school een eindtoets moeten maken om te zien hoeveel mijn Engels is verbeterd; die heb ik goed gemaakt!

Ik ben heel druk geweest met inpakken, heb ik me echt behoorlijk op verkeken.

De laatste avond heb ik een Braziliaans feestje gehad, daar waren meerdere mensen die ook weggingen.
Dat was echt een leuk feestje; ging bij een vriendin slapen maar ik heb bijna niet geslapen, te bang dat ik me zou verslapen.
De volgende morgen heb ik afscheid genomen van mijn vriendinnen die niet meegingen naar het vliegveld, was echt zo raar!

Ik ging voor de laatste keer naar huis; heb daar wat gegeten, gedoucht en mijn spullen gepakt.
Afscheid nemen van het huis, Dianne's dochter en kleinkinderen en de hond was heel raar! Alsof ik ze morgen gewoon weer zou zien.

We reden naar het vliegveld en Dianne zette me af en namen afscheid. Was moeilijke en verdrietig, ze ging ook heel snel weg want volgens mij trok ze het niet helemaal.

Nadat ik was ingecheckt (had redelijk veel overgewicht maar de vrouw achter de balie was niet heel slim en maakte een fout waardoor ik bijna niks hoefde te betalen) kwamen mijn vriendinnen waarvan ik afscheid nam. Was heel verdrietig!
Ze hebben me een fotoalbum gegeven met foto's met elkaar en teksten erbij. Heel lief, ben er ook heel blij mee.

Het afscheid nemen was heel raar maar ik weet zeker dat ik met sommige contact blijf houden en ook terug zal zien!