Skien - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Skien - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Skien

Door: annieckgrobben

Blijf op de hoogte en volg Annieck

08 Maart 2012 | Verenigde Staten, Boston

Laatst ben ik wezen skiën met 2 vriendinnen uit Venezuela.
Voor een was het de eerste keer en voor de ander niet.

's Morgens moesten ik heel vroeg opstaan. Ik dacht dat ik op het tijd was en het juiste station was maar we hadden ons vergist. Gelukkig kwam ik net op tijd op tijd aan, als ik 5 minuten later was geweest dan had ik de trein gemist.

De trein reis ging goed, na ongeveer anderhalf uur gingen we de trein uit. Daar stond een soort hippie bus die ons naar de berg bracht. De bus ging zo hard en wij zaten achterin en vlogen de halve bus door.

Aangekomen gingen we direct skiticket kopen en ski's huren. Ging gelukkig allemaal heel erg snel.

We gingen eerst met z'n drieën van de beginners berg af. Mijn vriendin die nog nooit had geskied had een uur later pas skiles en ze wilde het even proberen. Zo grappig want die viel paar keer heel hard. Ik ging haar filmen en ze kwam rechtop me af en of ik haar even wilde stoppen.

Na de lunch gingen ik en mijn andere vriendin weer naar dezelfde piste. Ze wilde niet helemaal omhoog omdat ze beetje bang was. Dat hebben we een paar keer gedaan en toen kwam mijn andere vriendin terug van les. Zij gingen de hele tijd van de beginners berg, ik ging zelf omhoog.
Het is niet groot maar was wel heel mooi!
Volgens mij was de sneeuw nep want voor de rest was er nergens sneeuw te zien. Het was soms ook heel ijzig.

Om half vier gingen we weer terug naar huis. We waren heel erg moe maar 's avonds hadden we feestje want dit was de laatste week voor Valentina en 2 andere vriendinnen.

Ik had heel veel foto's gemaakt van het skiën maar die heb ik per ongeluk verwijderd, ja heel dom!!



  • 08 Maart 2012 - 09:13

    Mam:

    Jee Annie, ben jij dat verstandige meisje met helm?! MISS you, volgende x skiën we weer samen hoor! Kiss

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Amerika 2011-2012

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2012

Thuis

24 Mei 2012

de laatste week en het afscheid

20 Mei 2012

De laatste weken

01 Mei 2012

Marathon

30 April 2012

Met z'n alle in Boston
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 29822

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: