Blue Man Group - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Blue Man Group - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Blue Man Group

Door: annieckgrobben

Blijf op de hoogte en volg Annieck

24 November 2011 | Verenigde Staten, Boston

Laatst ben ik naar de Blue Man Group.

Dat is een group die muziek maakt.

Ik ging met Valentina en 2 jongens uit Korea (Joseph en Ben )

We kwamen binnen en eerst moesten we met de hele zaal zinnen na zeggen dat we niet mochten smsen of bellen of video's maken en ook werden er mensen gefeliciteerd met hun verjaardag en we moesten klappen voor mensen uit het leger.

Toen kwam de Blue Man Group. Ze gingen eerst drummen en even later gooiden ze verf op het drumtoestel waardoor de verf omhoog kwam, zag er mooi uit.

Later ging 1 van hen ( zijn met z'n 3en ) dingen in de mond van de ander gooien.
Bij de eerste was dat buisjes met verf erin volgens mij, kon het niet goed zien.
Hij had dat in zijn mond en blies dat vervolgens op een schilderij en dat zag er heel mooi uit.

De ander kreeg snoepjes in zijn mond maar echt zoveel, later spuugte hij het uit en het was echt zo groot. Heel vies.

De rest van de show gingen ze muziek maken door te drummen en daarbij deden ze dan grappige dingen.

Op het allerlaatste kwamen er heel veel wc-papier en ballonen en slingers de zaal in.
Er was echt zo veel wc-papier dat de hele zaal bezaaid was.

Toen we naar buiten liepen konden we foto's maken. Ik heb er een paar maar het was heel druk.

• 25 November 2011 - 18:02

..:

oh annie, heb een filmpje gezien, héél knap wat die jongens doen. Muziek op buizen enzo maken, heb jij dat ook gezien? x

• 28 November 2011 - 11:29

Anneke Heutink:

Nooit van blue men gehoord, maar het moet iets heel speciaals geweest zijn,

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Amerika 2011-2012