Kerst - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Kerst - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Kerst

Door: annieckgrobben

09 Januari 2012 | Verenigde Staten, Boston

De eerste dag gingen Valentina en ik naar de kerk.
Jaaa de kerk!!

Er was een mis maar we waren daar te laat voor want de trein deed er lang over.
Maar we gingen er nog steeds heen want Valentina wilde er graag heen, ze was er al heel lang niet meer geweest
Ik wilde er graag heen om een kaars op te steken voor opa omdat het een jaar geleden is dat hij is overleden maar helaas waren er geen kaarsjes.

De kerk was heel mooi, met allemaal kransen en met kerstversiering.
We zijn niet heel lang gebleven.
Daarna gingen we naar een restaurant om lobster te eten.
We moesten van onszelf dat eten omdat we al 3 maanden in Boston wonen en nog steeds geen lobster hebben gegeten, terwijl Boston betekent is staat voor zijn lobster.

De lobster was heel lekker! Ik was helemaal blij

Toen we thuis waren gingen we met z'n drieën (Valentina en Dianne) de kerstboom opzetten en andere kerstversiering.
Dianne heeft een nep kerstboom dus dat ging vrij snel.
We hebben de kerstboom zo lelijk versierd. Het is bijna knap.
Maar het ziet er wel gezellig uit.
Ook de keuken hebben we lekker lelijk versierd met groene lichtjes.

Ook de zitkamer hebben we met engeltjes en kerst dingetjes versierd.

We gingen het huis schoonmaken want de volgende dag hadden we kerst eten.

's Avonds gingen we gewoon filmpje kijken en tortilla's eten.
Het was jammer omdat het vakantie was waren er heel veel mensen niet. Sommige gingen voorgoed weg en andere alleen voor de vakantie.

De volgende morgen toen ik wakker werd rook het hele huis naar eten.
Dianne was om 5 uur opgestaan!! Om de kalkoen in de oven te doen.

Ze heeft in de morgen gekookt. Valentina en ik hebben een beetje geholpen. Maar Amerikanen zijn vrij lui, en hebben alles kant en klaar.

We gingen lekker kerstliedjes luisteren en het sneeuwde een beetje.
Echt kerst! Helaas bleef het niet liggen.

Na 5 uur was de kalkoen nog niet klaar, Dianne in de stress.
Gelukkig hadden we ook ham.

Begin van de middag kwamen Dianne's kleinkinderen en haar dochter.
We gingen met z'n alle aan tafel.
Het eten was lekker maar zo ongelofelijk zoet!
Ik heb daardoor niet heel veel gegeten.

Daarna gingen we cadeautjes uitpakken.Ik heb sokken ( veel te groot maar ik slaap ermee) sjaal en douche gel en body lotion gekregen!

Valentina en ik hadden voor Dianne een pakket met douche gel en body lotions gegeven.

Na de lunch gingen Valentina en ik snel weg want we moesten het vliegtuig halen voor WASHINGTON Oeeeeh!!!

• 09 Januari 2012 - 08:51

Papa:

Super lief dat je voor opa een kaarsje wilde opsteken!!!

xx
    papa

• 09 Januari 2012 - 11:19

Mam:

hahaha, annie. Je vertelde toch ook dat de kalkoen uiteindelijk in de magnetron terecht kwam en toen he-le-maal niet meer te eten was haha

• 10 Januari 2012 - 12:13

Raphaelle:

leuk eindelijk weer een verhaaltje ben blij dat je een leuke kerst heb gehad! xx