Niagara Waterfalls - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Niagara Waterfalls - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Niagara Waterfalls

Blijf op de hoogte en volg Annieck

16 April 2012 | Verenigde Staten, Boston

We gingen 's morgens vroeg weg. We moesten ons verzamelen in Chinatown. Ik ging samen met mijn vriendin Paola, zij komt uit Colombia.
Toen we bij de bussen aankwamen waren ongeveer de enige niet chinezen. Wij dachten ooh neee!!
We stapten in en reden weg. Alles werd eerst in het engels en later in het chinees verteld.
De reis duurde vrij lang, iets van 8 uur.
Na 8 lange uren waren we eindelijk aangekomen. De reis was heel mooi eigenlijk, we reden in de middle of nowhere maar om de zoveel km wel een mac donalds en een dunkin donuts.

We liepen een burg op zo konden we naar beneden kijken naar de watervallen. Heel mooi! Het was wel een stuk kouder dan Boston. We zaten aan de Amerikaanse kant.

We gingen met z'n allen op een bootje. Zo konden we dichterbij komen. We kregen allemaal een poncho. Gelukkig hadden we regenlaarzen meegenomen. Het waaide vrijhard en van de watervallen kwam ook heel veel water vanaf.

We kwamen heel dichtbij, zowel de Amerikaanse kant als de Canadese. Bij de Canadese kwam veel water vanaf. Was moeilijk kijken en vooral foto's maken. Heb ik ook niet echt gedaan. Ik was te bang dat mijn camera kapot zou gaan.

De boot draaide een rondje zo konden we alles goed zien. Wat zijn die watervallen groot, echt ongelofelijk.

We keerde terug en liepen naar het gebouw wat daarbij hoorde.
We gingen daar een film kijken over de watervallen. Het heet Miracles, Myths and Magic.
Dat was heel leuk!
Het ging over mythes over de watervallen, wie als eerste de watervallen heeft ontdekt. Ook over mensen die eraf zijn gevallen en het overleefd hebben.

We hebben nog een beetje rondgelopen daar bij het souvenier winkeltje.

We gingen weer weg om wat te eten. Natuurlijk gingen we chinees eten. Was niet heel lekker.

Later gingen we weer terug naar de watervallen om ze nog te zien in het donker. Dat was zo mooi! Er werden allemaal lichten op geschenen.

We konden ook heel goed Canada zien en daar was een stad. Weet niet welke stad dat is.

We gingen weer weg en reden naar het hotel. Dat was best een eindje rijden. Maar het hotel was prima.

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Amerika 2011-2012