Boston met z'n allen. - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Boston met z'n allen. - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Boston met z'n allen.

30 April 2012 | Verenigde Staten, Boston

In Boston moest ik wel gewoon naar school maar ondanks dat hebben we veel zien.

De eerste dag hebben we niet heel veel gedaan, we zijn naar het hotel gegaan en onze spullen daar neergezet en toen zijn we Boston in gegaan, beetje rondgelopen maar het weer was niet heel erg goed.

De volgende dag

Sanne sliep bij mij en 's morgens gingen we samen naar de T zodat ik naar school kon gaan en onderweg kwamen we langs het hotel waar de rest sliep.
Ik lette niet op en toen waren we al lang bij het hotel voor bij.

Na mijn school kwamen papa en mama bij mij op school. Ik liet ze mijn school en wat leraren zien. We kwamen ook mijn Japanse huisgenootje tegen, ze was heel awkward aan het doen.

Op de campus hebben we geluncht daarna hebben we fietsen gehuurd en door Boston gefietst. Het weer was wel mooi gelukkig. We hebben langs 'the Charles River' gefietst, door Boston Common en door Chinatown; echt als Nederlanders, gewoon overal fietsen en maar denken dat het overal kon en mocht.

Daarna gingen we snel ergens eten want ik had kaartjes gekocht voor The Redsocks!!
Het was best druk en we zaten wel mooi.
Redsocks is alleen niet zo heel goed maar we hebben het wel heel leuk gehad, we hebben nog wat spullen gekocht daar van de Redsocks om voor Chelle en Montana mee te nemen.
We zijn wel eerder gegaan bij de wedstrijd want ze gingen zwaar verliezen en het was echt heel koud!

We waren niet de enige die dit hadden bedacht en het was dan ook echt super druk in de T.