Schaatsen - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Schaatsen - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Schaatsen

Door: annieckgrobben

09 Januari 2012 | Verenigde Staten, Boston

In het common park ( dat is in het centrum van Boston) hebben ze in de winter altijd een ijsbaan.

Valentina en ik gingen daar heen.

De schaatsen die we hadden gehuurd waren niet heel goed en koud. Gelukkig had ik 2 paar sokken bij me.

Na een tijdje kwam onze Vriendin (Andrea ) en haar vriend (Marcel).

Schaatsen was leuk en ze draaide gelukkig leuke muziek!

Na een tijdje waren mijn tenen wel bevroren. Mijn kleine teen voelde ik niet meer.

Valentina kon op zich best goed schaatsen maar op een geven moment schaatste ze tegen mij aan.
Daardoor viel ik vol op mijn knieen op het ijs.
Er kwam direct iemand aan om te helpen die daar werkt.
Het duurde een paar seconde voordat ik überhaupt kon opstaan want het deed behoorlijk pijn.

Marcel en Andrea schaatsen beide wat minder, die hebben bijna de hele tijd langs de kant geschaatst om de kant vast te pakken.

De volgende morgen toen ik wakker werd was 1 knie best stijf en hele grote blauwe plekken.
Eentje was zo groot duurde heel lang voordat hij weg was!