New York dag 3 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu New York dag 3 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

New York dag 3

Door: annieckgrobben

Blijf op de hoogte en volg Annieck

08 December 2011 | Verenigde Staten, Boston

Ook deze dag zijn we weer heel vroeg opgestaan. Elke dag werd dat moeilijker! We zagen er echt uitgepoept uit. En mijn allergie was nog steeds niet over.

We hadden onze koffers gepakt, we hadden in 3 dagen zo'n ongelovelijke zooi gemaakt. Was opzich best knap.

We hadden een taxi gepakt om naar Zero Ground te gaan.
Ook daar waren ze ook heel streng met controlles.

We liepen naar de monumenten.
Het zijn 2 fonteinen waar water naar beneden stroomt en op de zijkanten staan namen van mensen die overleden zijn tijden 9/11.
Het was wel heel indrukkend omdaar te zijn.
Laura, Valentina en ik zijn ook naar een kerk in de buurt van Ground-Zero gegaan.
In die kerk waren spullen die gevonden waren na 9/11. Ook waren er brieven nabestaanden. Echt zo zielig om te lezen!

Na de kerk zijn we met z'n drieen direcht naar het hotel gegaan om onze spullen te pakken.
De andere waren te laat.
Wij gingen alvast naar het station.
Toen we daar aankwamen schrokken we ons dood!
Het was zo ongelovelijk druk!!
En de rij naar Boston was echt ongelovelijk lang. Ik baalde echt.

Gelukkig ging de rij vrij snel maar we kregen we stress omdat de andere er nog niet waren.
Vlak voordat we de bus in mochten kwamen de andere eraan, echt species op tijd!

De terug reis ging goed. Maar omdat het Thanksgiving weekend voorbij was, was het wel super druk. Er waren dus wel veel files en kwamen later aan dan geplant.

Toen we weer in Boston aankwamen gingen we direct naar huis. We waren echt helemaal gesloopt na New York.
Maar het was het helemaal waard! New York was SUPER!

• 09 December 2011 - 08:27

Mam:

Ben je volgend jaar onze gids in NY? Heb er nu al vreselijk veel zin in X

• 09 December 2011 - 08:27

Mam:

Ben je volgend jaar onze gids in NY? Heb er nu al vreselijk veel zin in X

Oma Anneke:

Wat een gezellig verslag schreef je . Het is al ongeveer 20 jaar geleden , maar opa en ik waren ook helemaal verrast door- en enthousiast over New York, Bof jij even dat je binnenkort als reisgids mag optreden! !Xx

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Amerika 2011-2012