New York dag 2 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu New York dag 2 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

New York dag 2

Door: annieckgrobben

Blijf op de hoogte en volg Annieck

08 December 2011 | Verenigde Staten, Boston

's Morgens zijn de helft vanons weer heel vroeg opgestaan.
We zijn eerst een beetje rondgelopen omdat we moesten wachten tot iedereen klaar was omdat we naar het Empire State Building gingen. Oeeeh!

We moesten vrij lang wachten en we moesten door een beveiliging.
We gingen met 2 liften omhoog. De eerste ging toen de 80ste verdieping en de laatste ging nog een paar omhoog.

Boven was het zo mooi. Het uitzicht was ongelovelijk. We konden over de hele stad kijken.
Ook vandaag was het weer heel mooi weer en warm.
Het waaide wel hard boven.
We hebben heel veel foto's gemaakt en hebben genoten van het uitzicht.

Na het Empire State Building zijn we naar Soho gegaan.
We hebben daar rondgelopen, het was gelukkig niet zo druk als die dag daar voor want Black Friday was voorbij.
Toen we in de bustour zaten zagen we alle mensen en het was zo druk! Niet normaal. Helemaal zwart van de mensen.

Maar hoe later het werd hoe drukker. We zijn daar wel gebleven en we gingen een restaurant zoeken.
Ik had sushi gegeten maar volgens mij was die niet helemaal goed want ik kreeg helemaal uitslag ervan.
Die middag daarvoor kreeg ik eerst ook al uitslag van mijn luchtje, dus mijn hele gezicht en nek was rood.

Na Soho zijn we naar het hotel gegaan om lekker te gaan slapen.

  • 09 December 2011 - 08:24

    Mam:

    gaaf hoor annie. Ik zie alleen je foto's niet scherp. Ligt dat aan onze computer? x x

  • 09 December 2011 - 08:24

    Mam:

    gaaf hoor annie. Ik zie alleen je foto's niet scherp. Ligt dat aan onze computer? x x

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Amerika 2011-2012

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2012

Thuis

24 Mei 2012

de laatste week en het afscheid

20 Mei 2012

De laatste weken

01 Mei 2012

Marathon

30 April 2012

Met z'n alle in Boston
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 29929

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: