New York - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

New York

Door: annieckgrobben

08 December 2011 | Verenigde Staten, Boston

Met Thanksgiving ben ik samen mijn vriendinnen naar New York geweest.

We vertrokken donderdag om 2 uur. We zouden eigenlijk om 1 uur vertrekken maar we waren te laat.

De bus reis verliep prima. We hadden geen files.

Toen we in New York aankwamen was het donker. We hadden in de bus een heel uitzicht op de skyline van New York. Dat was echt super mooi!
We reden met een taxi naar ons hotel! Was echt super leuk om een taxi door New York te gaan.

In het hotel gingen verkleden, ons hotel was super. Mijn kamer had uitzicht op het Empire State Building, daarna naar Timesquare.

Het was echt ongelovelijk druk daar vanwege Thanksgiving. Maar het was ook super leuk om het in het echt te zien. We hebben in timesquare een restaurant gevonden en gingen eten.

Na het eten gingen we rondlopen en we zijn naar M&M world geweest.

Daarna gingen we shoppen want door Thanksgiving gingen heel veel winkels open rond 12 uur of later.
We hebben door geshopt tot 3 uur.
Ik was echt blij om weer in het hotel te zijn, ik was kapot.

3 uurtjes later ging onze wekker. We wilden vroeg opstaan om direct de stad in te gaan.
We zagen er zo moe uit, het viel zelfs mensen op in de lift toen we gingen ontbijten.

Na het ontbijt gingen we ( op 2 na, die wilden graag slapen ) de stad in, we hebben een paar uurtjes geshopt.
Rond 11 uur wilden Laura ( mijn vriendin uit België) en ik een bus tour maken door New York.

Vanessa en Valentina wilden dat niet, zij wilden liever door shoppen.
We splitsen ons zelf.

De bustour was super!! Het was echt heel mooi en we hebben veel kunnen zien van de stad.
We hadden ook heel erg mazzel met het weer. Het was heel warm voor eind november. Op de bus was het soms wel vrij koud omdat we bovenop zaten.

Toen we bij het Vrijheidsbeeld kwamen ginngen we van de bus om foto's te maken.

Na de bustour sproken we af om naar het Moma museum te gaan. Het is een museum met schilderijen.Het was heel druk daar maar was interessant.

We hebben daarna een restaurantje gezocht want het was vrij laat en we hadden als lunch ook niet veel gegeten want we hadden hotel inclusief ontbijt maar we namen heel veel eten mee als lunch, dan hadden we meer tijd om door de stad te gaan.

Na het eten gingen we naar huis, ik was zo moe!