Verjaardag - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Door: annieckgrobben

Blijf op de hoogte en volg Annieck

24 November 2011 | Verenigde Staten, Boston

Donderdag kon ik mijn pakketjes ophalen.
Valentina en ik liepen de deur uit en na 3 meter kwamen we erachter dat we allebei de sleutel vergeten waren.
We kwamen daardoor het huis niet meer in en alle buren en Dianne waren weg.
Eerst hebben we geprobeerd ergens via een raam naar binnen te gaan, later het balkon. Maar het is niet gelukt.

We besloten om eerst maar de pakketjes op te halen.
Ik was zo blij toen ik zag dat ik beschuiten en pepernoten heb gekregen! Echt super lekker!

Toen we weer thuis waren hebben we maar Dianne gebeld of ze astjeblieft terug kon komen omdat we zo handig waren de sleutels niet mee te nemen.
Gelukkig kwam ze er direct aan, wat voor haar 30 minuten in de auto heen en geterug betekent.

Eenmaal binnen gekomen wilde in direct alles bekijken wat ik had gekeken.
Maar Valentina rukte alles uit mijn handen. Ik mocht het nog niet open maken, ik moest wachten tot morgen. Ze had alles verstopt.


Vrijdag:

's Morgens werd ik wakker, het was heel raar wakker worden want normaal gesproken komen papa en mama altijd binnen en zeggen gefeliciteerd maar nu werd ik alleen wakker.

Ik dekte de tafel en wachtte tot Valentina wakker werd en gingen lekker ontbijten met het Nederlandse eten. HEERLIJK!
En ik mocht eindelijk mijn cadeautjes openmaken!

We gingen vroeger naar school want we hadden ons in geschreven voor activiteit.
We moesten door heel Boston, opzoek naar gebouwen en andere belangrijke dingen en daar foto's van maken.

Ik zat in een groep met een Koreaan van 40 jaar oud en die dacht ons overheen te leiden maar telkens als hij dacht er bijna te zijn zei die: No No I confused, I confused.

Uiteindelijk hebben we wel wat foto's gemaakt. Heel veel zelf want de Koreaan vond het belangrijk om overal 100 foto's van te maken.

Na school zijn we naar huis gegaan. Hebben ons omgekleed en heel veel ijs gegeten , ik ontving nog een pakket van Erna en Gerard en ik heb geskyped met wat mensen. Was heel leuk.

We gingen naar het appartement van onze vriendinnen.
Ze hadden een hele lekkere taart gekocht met 'happy birthday Annieck' erop. Heel lief & lekker!

We wilden naar een chinees restaurant gaan maar dat was echt zo ver weg dat we maar terug zijn gegaan en een ander chinees restaurant hebben gezocht.

We hebben heel veel eten besteld en gingen alles delen. Het eten was echt heel lekker. Als toetje kreeg ik weer taart en ijs, ook werd er weer gezongen!
Het was echt heel gezellig met z'n allen

Toen Valentina en ik terug naar huis wilden gaan was er iets mis met de trein. Het heeft langer dan 2 uur geduurd voordat we thuis waren. pff


Maar ik heb een hele leuke verjaardag gehad.
De volgende dag kon ik geen zoetigheid meer zien!

  • 25 November 2011 - 09:44

    Joanne:

    We're glad you enjoyed the Dutch food. Are you missing it much? I mean, that cake look mighty tasty and that is definitely not Dutch. Boston looks lovely in the Autumn so we wonder how it looks now in the snow. Write down some tips for us because we want to come next year. Fenway Park will be one stop we will make.
    Have fun and don't worry too much about the ghosts (fake or real).

  • 03 December 2011 - 20:11

    Montana:

    Het klinkt echt super leuk !!! Word het al
    koud daar? Hier wel. Ik ben echt jaloers op je en dat was ik ook op Sanne. Ik wil later ook zoiets doen! Hoe gaat het met de spoken? De foto met de taart is heel leuk!!

    xxxx

  • 09 December 2011 - 00:42

    Annieck Grobben:

    ja, ik mis het nederlandse eten heel erg! Gewoon een keer een boterham met kaas of hagelslag oeeeh echt zin in!!
    Maar de cake was echt super lekker! het was chocolade en hij was groot en ik blij :)
    Ja Boston is echt heel erg mooi met herfst. De bladeren zijn nu weg en het begint kouder te worden. Het was afgelopen weken veel te warm voor de tijd van het jaar. Maar vandaag was het voor het eerst koud. Er wordt deze week sneeuw verwacht.
    Ik heb wel zin in sneeuw!
    Ik hoorde dan Nederland ook lekker koud is! Bien vertelde me dat er een horror winter wordt verwacht.
    In Boston wordt een gewoon winter verwacht, ik was blij toen ik dat hoorde want vorig jaar was het volgens de verhalen vreselijk koud geweest.

    Leuke dingen om te doen in Boston:
    Fenway Park sowieso, misschien zijn er dan wel nog wedstrijden!
    Ook is hier een duck tour , dan rij je eerst door boston rond en later vaar je door het water. Schijnt mooi te zijn, heb het zelf niet gedaan.
    Ik hoorde ook dat als je een mooi uitzicht wilt op de skyline van Boston dan moet je een avond cruise boeken. Dan ga je op een boot en dan eet je daar en heb je uitzicht op Boston.
    Ik wil dat graag doen als mama en papa en bien en sanne hier zijn.
    Ook zijn hier musea, ik wil graag naar het science museam, schijnt mooi te zijn.

    Ik heb laatst gefiets dan kun je door heel boston fiesten. Ook langs charles river en boston common, was heel mooi.

    Quincy market is ook heel leuk om heen te gaan. Je kan daar lekker eten (lobster!), en natuurlijk leuke winkels! Abercrombie and Fitch (3 verdiepingen!)

    Dichtbij quincy market is ook little italy. Daar zijn italiaanse restaurantjes. Altijd heel erg druk maar wel heel erg lekker!

    Harvard is ook leuk om heen te gaan. Je kan er ook heel fietsen, dat heb ik gedaan. Maar met de trein kom je er ook heel makkelijk.

    Voor de rest weet ik even niet zoveel, ik zal voor jullie kijken en vragen aan Dianne!

    Ik heb geaccepteerd dat er misschien geesten hier zijn. Ik word alleen bang als mensen me enge verhalen over geesten vertellen maar voor de rest gaat het goed!

    Hoe gaat het met jullie??
    Nog leuke plannen voor kerst?

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Amerika 2011-2012

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2012

Thuis

24 Mei 2012

de laatste week en het afscheid

20 Mei 2012

De laatste weken

01 Mei 2012

Marathon

30 April 2012

Met z'n alle in Boston
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 29925

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: