Musea - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Musea - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Musea

Door: annieckgrobben

09 Januari 2012 | Verenigde Staten, Boston

In de vakantie wilde Valentina en ik graag naar musea.
Dus op woensdag zijn we eerst naar aquarium geweest.
Het is een vrij klein aquarium.
Het was niet heel bijzonder en we zijn er ook niet heel lang geweest.
Er was in het midden een hele grote 'vissenkom' met heel veel vissen. Was wel leuk om te zien want er waren veel mooie vissen.
Ook waren er hele rare vissen.

Later zijn we door gegaan naar het Museum of Science.
We wilden daar graag heen omdat daar tentoonstelling is over Pompeii is.

De tentoonstelling was heel mooi. Ze hadden filmpjes over hoe het eruit heeft moeten zien en hoe het verwoest werd en heel veel voorwerpen, waarbij alles werd uitgelegd wat het is en waarvoor het werd gebruikt
Ook hadden ze mensen die onder de lava waren gestorven er liggen.
Was wel raar dat daar gewoon een 'lijk' ligt.

Verder was er in het museum veel over zwaartekracht, niet heel erg leuk.

Ook over wat mensen over de hele wereld eten, volgens mij was dat een kleine tentoonstelling.

Er was ook nog iets over dieren die in de staat wonen en woonden.
Er stonden opgezette dieren. Maar dat hadden we niet gedaan want dat vonden we niet leuk.