Washington dag 1 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Washington dag 1 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Washington dag 1

Door: annieckgrobben

Blijf op de hoogte en volg Annieck

09 Januari 2012 | Verenigde Staten, Boston

Na het ontbijt gingen we de stad in.
Als eerste gingen we naar het witte huis.
Toen ik het witte huis zag, dacht ik: ooh is dat het?? Want ik had verwacht dat het heel groot was maar dat viel heel erg mee!

We hebben foto's gemaakt en liepen door naar Washington Monument ( de lange toren)

We hadden foto's gemaakt en gingen naar een bus tour.

De bus tour was koud want de wind waaide hard.
We gingen een paar op en af. We waren eraf gegaan bij een station, was heel erg mooi van binnen. We gingen daar even rusten en snacken.
We zijn ook uitgestapt uit bij 'United States Capitol'.
Heel mooi, groot gebouw. We hadden uitzicht op het Washington Monument.

Daarna gingen we lunchen.

We gingen verder met de bus tour.
Met de bus tour hebben we veel gezien en zo konden we ook beslissen wat we nog wilde zien de andere dagen.

We waren uitgestapt in China town. Daar waren in de buurt een paar musea. Eigenlijk wilde we dat bewaren voor de volgende dag maar we zijn bij 1 museum naar binnen gegaan.
Het spymuseum.
Het was een heel groot museum, het ging over spionnen en de geschiedenis ervan. Was leuk!

Daarna gingen we heel even paar winkeltjes in.

We waren te laat om nog terug te gaan naar onze wijk, waar het hotel was.
Dus we moesten heel ver lopen.

Dichtbij ons hotel gingen we naar een Indische restaurant, daar hebben we lekker gegeten.

• 09 Januari 2012 - 01:18

Tante Emy:

Hi Annieck
    Leuk, al die avonturen van je. Wat krijg je veel te zien. Nu Washington, ook heel interessant,he.
    Wij zijn net teruggekomen van de cruise. We begonnen hier in San Diego en gingen via Mexico, Guatamala,en Costa Rica naar het Panama Kanaal. Machtig interessant.
    Ons schip was zo groot, dat we er maar net door konden. We eindigden in Florida en vlogen vandaar terug naar San Diego.
    En nu....zijn we snot verkouden!!!
    Ciao ciao,
    veel lifs van tante Emy