New York met z'n allen. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu New York met z'n allen. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

New York met z'n allen.

Blijf op de hoogte en volg Annieck

28 April 2012 | Verenigde Staten, New York

's Morgens gingen we ontbijten daarna gingen we met een bustour door New York. Was de tweede keer dat ik het had gedaan maar zag steeds weer nieuwe dingen.
Sanne viel onderweg nog in slaap, ze wilde graag slapen vanwege haar jetlag.

Na de bustour gingen we naar SoHo, we liepen daar een beetje rond en we kwamen bij Holister aan. De Holister in New York is heel erg groot en het leek wel een huis van binnen.
We waren er vrij lang en na een tijdje kwamen papa en ik erachter dat we weg moesten omdat we naar Ground Zero gingen (voor Ground Zero moet je een reservering maken).
Dus wij helemaal gehaast iedereen zoeken maar omdat het zo groot was ging dat moeilijk.
Ze hadden natuurlijk mooie kleren gezien en de kassa was helemaal op de bovenste verdieping, ging hem dus niet worden.
Alle kleren in een hoekje gelegd.
We hebben de hele weg naar Ground Zero gerend, we waren dus nog op tijd.
Was heel mooi Ground Zero, veel foto's gemaakt en gekeken naar het monument.

De dag daarna zijn we met z'n alle in een helicopter geweest. We hadden een tour boven New York, de piloot vertelde bij gebouwen was het is. We zag het vrijheidsbeeld en Yankees stadion en Empire State Building natuurlijk. Het was echt super!

Later op de dag zijn we naar Empire State Building geweest.
We kregen eerst een 4D film te zien, was niet heel leuk maar er zaten 3 hele lang Nederlanders voor ons waardoor wij het in de eerste instantie niet zo goed zagen. Mama heel verhaal over hoe lullig ze dat vindt van die mensen en dat ze vindt ze achteraan hadden moeten zitten, gelukkig verstonden ze alles!

Boven op het Empire State Building hebben we staan kijken over de hele stad en foto's gemaakt; het was vrij koud vanwege de harde wind maar we zijn er ook niet heel lang gebleven.

De laatste morgen hebben we onze spullen ingepakt en gingen we naar het trein station om naar Boston te gaan.

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Amerika 2011-2012