Met z'n alle in Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Met z'n alle in Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Met z'n alle in Boston

Blijf op de hoogte en volg Annieck

30 April 2012 | Verenigde Staten, Boston

's Morgens ben ik weer naar school gegaan en hebben we met z'n alle bij het hotel afgesproken om daar Harvard te gaan.

Bij Harvard hebben we wat rondgelopen en naar de school geweest, hoewel je er niet in kan is er wel veel te zien van de campus.
We zijn bij de bieb geweest daar en we zijn wezen kijken in het plaatsje zelf.

Daarna zijn we naar mijn huis gegaan om wat spullen op te halen van mij die papa en mama mee terug nemen naar Nederland, scheelt mij weer.
Zo konden ze ook mijn buurt en mijn huis eindelijk zien! Dianne was er niet, zij was aan het werk.
We hebben de spullen bij het hotel gezet en toen gingen we naar North End omdat we daar hadden afgesproken met Dianne en Denny om te gaan eten.
We gingen naar een leuk restaurantje dat Dianne kende.
Het was erg gezellig en we hadden het heel leuk met z'n allen.
Na het eten gingen we naar Mike's Pastery ( hele bekende bakker in Boston met lekkere dingen)
We hebben daar allemaal wat lekker gegeten en gingen toen terug. Sanne en ik reden met Dianne en Denny mee naar huis. De rest ging naar het hotel.

De volgende morgen gingen we met de T naar het hotel en ik ging door naar school.
Na school zijn we naar Prudential geweest omdat we bovenop toen een rondtour kunt doen, je kunt dan heel Boston zien.
Dat hebben we gedaan, was heel erg leuk.
We konden heel ver kijken en ik kon ze wat dingen laten zien waar alles is.

Daarna zijn de we de stad in gegaan een beetje rondgelopen en natuurlijk naar Abercrombie & Fitch gegaan.
Ook zijn we naar Quincy Market geweest, voor de rest hebben we de hele dag gewoon een beetje geslenterd en rondgelopen.
's Avonds gingen we gezellig ergens eten, een kaasfondue restaurant. Het was onze laatste avond. De kaasfondue was niet echt heel erg lekker haha!

De volgende morgen gingen we alle spullen inpakken en alles klaar maken voor hun vertrek.
In ons hotel bleef de president van Ireland slapen!! Die hebben we even gezien, een hand gegeven en foto's gemaakt.
Was heel leuk om te zien maar hij was heel snel weer weg en echt onwijs veel politie en beveiliging overal!

We zijn eigenlijk vrij vroeg naar het vliegveld gaan, zodat ze rustig konden inchecken.
Afscheid nemen was heel raar maar niet voor lang want over 3 weken ga ik al naar huis! Zo snel al.


Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Amerika 2011-2012

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2012

Thuis

24 Mei 2012

de laatste week en het afscheid

20 Mei 2012

De laatste weken

01 Mei 2012

Marathon

30 April 2012

Met z'n alle in Boston
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 29832

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: