Dinsdag - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Dinsdag - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Dinsdag

Blijf op de hoogte en volg Annieck

05 Mei 2013 | Ecuador, Quito

's Morgens gingen we weer naar school, het Nederlandse meisje dat Spaans kon ging naar een andere klas.
We hebben wat gehad over de troonswisseling van vandaag.
Later kregen we weer grammatica en later ook weer uitspraak.

Na de les was de school helemaal versierd met oranje en er was Nederlands eten zoals tompoezen want er werken volgens mij best veel Nederlanders daar.
Sommige Nederlanders gingen de polonaise doen, alle die Ecuadoranen snapte daar vrij weinig van.

's Middags hebben we weer in de zon gezeten tot onze salsa lessen.
Einde van de dag gingen we daar heen met een hele grote groep van school.
Eerst hebben we een beetje gekeken naar mensen die daar dansles hadden en daarna waren wij aan de beurt.

Eerst moesten we de stappen kennen, dat werd heel vaak herhaald maar de leraar ging zo snel!
Na een tijdje moesten we met iemand dansen, ik met een Duitse jongen.
Het ging zo slecht, hij begreep er niks van en waardoor ik het ook niet meer begreep.
Maar het was wel heel leuk en gezellig.
Achteraf hoorden we dat de week ervoor voor beginners was met alle basis stappen, vandaar dat het waarschijnlijk niet helemaal ging zoals gepland.

's Avonds wilde we naar een Koninginnedag feest gaan maar omdat later bleek dat er internationale mensen mee wilden feesten gingen we maar iets anders.
We gingen eerst ergens wat drinken, daar waren Ecuadoranen en wat internationale mensen.
Een Ecuadoraan heeft in die bar de hele tijd tegen me in zijn slechte Engels gepraat want hij leert Engels en dat wilde hij graag bij houden, ik begreep er niks van en hij maar de hele tijd met z'n telefoon alles vertalen.

Daarna gingen we naar een club,waar eest salsa werd gedanst. Daar kwam ik mijn salsa leraar tegen. Na een tijdje trok hij me mee en toen hebben we bijna de hele avond salsa gedanst! Was leuk, kan het nu wel veel beter.

Na een tijdje kwam er ook andere muziek, rond 2 uur zijn we terug naar huis gegaan.
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 41
Totaal aantal bezoekers 29821

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: