Vrijdag laatste als vrijwilliger - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Vrijdag laatste als vrijwilliger - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Vrijdag laatste als vrijwilliger

16 Juli 2013 | Ecuador, Quito

's Morgens hadden we taart gekocht voor de kinderen, ik liep er mee en was als de dood dat ik hem liet vallen maar alles is goed gegaan.
In het begin was de dag gewoon zoals altijd.

Om half 12 sneden we de taart en deelde we het uit.
Daarna kregen wij allemaal tekeningen van elke klas, was heel lief.
Per klas kwam er een kindje aan lopen gaf ons een knuffel en de tekening.
Er is een muur bij Villa Ticca waar alle vrijwilligers als ze weg gaan hun handafdruk met verf mogen doen, dus wij ook.
Was heel leuk en daarna ging de muziek en iedereen ging dansen.

Daarna gingen wij afscheid nemen van het personeel, was heel raar, alsof we morgen gewoon weer terug zouden komen.

's Avonds wilden we nog uitgaan maar toen kwam opeens Leonie ( het Duitse meisje ) binnen lopen. Was heel gek maar heel leuk.
We hebben heel lang met haar gepraat. Daarna gingen Lisa en Merette uit, ik was te moe om te gaan.