Donderdag vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Donderdag vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Donderdag vrijwilligerswerk

16 Juli 2013 | Ecuador, Quito

Donderdag ging alleen naar Villa Ticca want Lisa is ziek en die moest naar een apotheek en Merette ging met haar mee.
Het was eigenlijk niet heel anders, ik hielp de kok weer mee koken en voor de rest was het een gewone dag, ik mocht wel iets eerder weg.

's Avonds was er een dans avond, dan kun je gratis naar een dansschool gaan en dan wordt er eerst salsa gedanst, daarna werden er andere dansstijlen gedanst zoals reggaeton. Was heel leuk, eerst danste ik de salsa met een Ecuadoriaan ging best prima.
Reggaeton dansen was wel moeilijk, de leraren gingen helemaal los, ze konden echt heel goed dansen, alles bewoog. Ze vonden zichzelf ook heel goed en mooi en keken vol bewondering dan ook naar zichzelf de hele tijd in de spiegel.
Daarna hebben we met wat Ecuadoriaanse jongens gepraat, de jongen met wie ik praatte vond dat ik goed Spaans sprak, ik helemaal blij.