eerste dagen. - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu eerste dagen. - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

eerste dagen.

Door: annieckgrobben

Blijf op de hoogte en volg Annieck

29 September 2011 | Verenigde Staten, Boston

nou ik heb eindelijk internet! jeaaah!

ik kwam zaterdag aan op het vliegveld en ik werd direct opgewacht, moesten alleen even wachten op wat andere die ook in het vliegtuig zaten. Het was een nederlander en 2 belgen. De belgen zitten bij mij op school en 1 daarvan in mijn klas. Ze heet laura en ze woont op de campus.

Ik kwam aan bij Dianne (mijn gastmoeder) en valentina en haar familie waren er al. we gingen aan de tafel zitten en een beetje praten en wat drinken maar valentina en haar ouders gingen vrij snel weg. Ik ging naar mijn kamer om mijn spullen uit te pakken en daarna gingen dianne en ik uit eten.

De volgende morgen liet Dianne mij Boston zien met de auto. Onderweg gingen we ontbijten. We gingen naar Best Buy voor mijn mobiel en internet voor mijn laptop, alleen was het niet gelukt. hahah


Rond 4uur kwamen valentina en haar familie bij ons. Een uurtje later gingen ze weg en toen gingen we weer naar Best Buy voor het internet en telefoon maar nog steeds lukte het niet.

"s avonds gingen we met de trein naar onze school. Dianne liet ons zien hoe we moesten gaan en waar we moeten overstappen.
Het is niet zo moeilijk, we hoeven maar 1x over te stappen en komen direct bij onze school uit.

Maandag moesten we heel vroeg op school zijn Dianne heeft ons gelukkig gebracht.
Op school aangekomen wisten valentina en ik niet waar we moesten zijn.
Toen gingen we maar heel zielig buiten zitten. Ik zag de 2 belgen en die moesten naar het zelfde dus dat was handig.

We gingen naar een lokaal en moesten daar een luister en schrijven toets maken om te kijken hoe hoog of laag je niveau is.
Was echt verschikkelijk!

Later kregen we heeel veel informatie over allerlei dingen bijvoorbeeld: als je naar de dokter gaat of als je te weinig op school komt. Maar ook als je heimwee krijgt en ook over je visa.

Later kregen we een rondleiding op het terrein van onze school.

Het is echt super super super super super groot. er zitten 20.000 student op northeastern.

Later kregen we ons rooster en toen waren we uit.

savonds gingen we weer kijken voor ons internet, maar weer niet gelukt.
Echt verschikkelijk want we snapten niet wat we fout deden, heel frustrerend.


  • 29 September 2011 - 06:01

    Erna:

    Hoi Toppertje,goed wat van je te horen. Fijn dat je direct al zo leuk ontvangen bent door Dianne. En nu gaat het beginnen!!!!!!!!! Ik zie dat je een cursus binnenhuis fotografie van Sjak hebt gehad. Veel plezier meis. Tot gauw.XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 29 September 2011 - 06:17

    Nickie:

    Hee schat!

    Wauw best leuke kamer ofniet? :) Is die voor jou alleen of slaap je er samen met Valentina?

    Ben blij dat je het leuk hebt,

    xxxxxxje lieve vriendinnetje! <3

  • 29 September 2011 - 08:01

    Sanne:

    ziet er leuk uit Annieckie!!!! is het ook leuk daar?? kissess

  • 29 September 2011 - 08:16

    Mammmmie:

    Heej skatje, haha die Dianne is wel van het uit eten gaan?!! Ziet ze er net zo uit als haar fb foto? x x

  • 29 September 2011 - 08:19

    Papa:

    Hi Schat,

    Perfect dat je het zo fijn hebt. Ik denk dat je een gezellige gast-moeder hebt. Veel plezier!!

    xxxxxxxxxx

  • 29 September 2011 - 10:40

    Leonie:

    klinkt nu allemaal al heel gezellig! fijn dat je het goed met je gastmoeder kan vinden! xxxxxxx

  • 29 September 2011 - 13:45

    Nieuwsgierig Aagje:

    maak je ook een foto van je 'moeder' en Valentina? x

  • 29 September 2011 - 21:38

    Raphaelle:

    schatjee,
    super om te lezen. hoe je het daar hebt!!
    maak nog maar heeel veel foto's. en schrijf veel verhaaltjes, voor ons!
    en geniet ervan!! en volgens mij heb je een top gastmoeder!!

    xxxxxxxxxxx<3<3

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Amerika 2011-2012

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2012

Thuis

24 Mei 2012

de laatste week en het afscheid

20 Mei 2012

De laatste weken

01 Mei 2012

Marathon

30 April 2012

Met z'n alle in Boston
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 29933

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: