eerste dagen - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu eerste dagen - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

eerste dagen

Door: annieckgrobben

01 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Boston

Dinsdag:

Valentina en ik gingen naar de campus naar Laura. Ze had lunch gemaakt en gingen samen lunchen.

Later gingen we met haar huisgenoot en 2 vrienden daarvan shoppen. DAt was gezellig!
later gingen laura en ik naar school. We hebben soms samen les.
De klas bestaat ongeveer uit 65% chinzen, 33& mensen uit venezuala en laura en ik uit europa. Er zijn echt veel mensen uit China of Venezuala.
SOms een nadeel want dan gaan ze in hun eigen taal praten.
's avonds gingen weer proberen internet te maken maar het lukte niet!

woensdag is er niet heel veel gebeurt.
Ging naar school en 's avonds was het wel gelukt met de internet gelukkig!

Donderdag:
's morgens gingen valentina en ik naar de stad. Beetje rondkijken en daarna gingen we naar school. 's avonds gingen we weer downtown. Ik heb een hele mooie tas gekockt :) maar toen moesten we terug en waren we verdwaald!!
maar gelukkig was er een man die ons heeft geholpen en we waren vrij snel weer thuis.