vrijdag - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu vrijdag - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

vrijdag

Door: annieckgrobben

Blijf op de hoogte en volg Annieck

01 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Boston

Valentina en ik gingen naar downtown en daar gingen we sushi eten. Op mijn bord lag iets groens en ik dacht oeeh lekker groente maar dat was het niet! en het was zooo ongelovelijk scherp en valentina begon heel hard te lachen. Mijn hoofd werd echt vuurrood en de ober kwam direct of ik wat dinken wilde hahaha, later moest ik met stokjes gaan eten, lukte me ook niet en de ober keek me echt heel raar aan de hele tijd. maar de sushi was lekker.

Later liepen we nog even downtown en gingen naar school.
Valentina en ik zaten in de kantine. Er kwamen opeens drie mannen en vroegen ons of we geinterviewd wilde worden. Eerst twijfelde we maar we deden het toch. Het waren 4 vragen ofzo over de subway maar later vroeg hij wat wij van zijn haar vonden. Het heet onions ofzo, dat is een programma die het nieuws belacheijk maken op een leuke manier.
De site is www.theonions.com, ik weet niet of het erop staat want ik kon het zelf ook niet vinden.

Mijn school was voor de rest goed. ik heb een chinees in mijn klas en die is heel soepel. Hij kan zijn wijsvinger helemaal ombuigen, heel raar.

's avonds gingen we met z'n drien ergens eten. Ik heb gisteravond ook horrible bosses gezien, super leuke film!


  • 07 Oktober 2011 - 15:18

    Nicole Looman:

    hallo Annieck.
    Grappig om naar je foto"s te kijken!
    Bijzonder omdat ik onszelf er nog zie lopen. heb je het leuk?
    Wat een ongelooflijk verhaal vertel je ons over een aardige geest. Ben maar een beetje nuchter hierin dan heb je er denk ik het minst last van.
    Is het een lieve hond???????
    Biek(schrijf ik het zo goed) en Luckey hebben vreden gesloten en kunnen nu al samen in de achter bak van de auto.
    Wens je een hele fijne tijd in Bosten.
    Heeeeeeel veeeeeeeeel groetjes van de Loomannen
    ps. ben je al naar de Beach geweest?

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Amerika 2011-2012

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2012

Thuis

24 Mei 2012

de laatste week en het afscheid

20 Mei 2012

De laatste weken

01 Mei 2012

Marathon

30 April 2012

Met z'n alle in Boston
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 29933

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: