zaterdag - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu zaterdag - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

zaterdag

Door: annieckgrobben

Blijf op de hoogte en volg Annieck

01 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Boston

oh my god!!

vanmorgen werd ik wakker met mijn deur geopend en ik dacht ooh komt vast door de wind en ik ging verder slapen.

Paar uur later stond ik op, at ontbijt en toen kwam Valentina de kamer binnen en zei jou deur stond ook open he?!
ik zei jaaaa heel raar en valentina zei ja lucie (de hond) stond naast mijn bed en dat deed ze 5 keer!

wij lachen: oeeh dat is echt raar!

paar minuten later komt dianne binnen en zegt:
girls, jullie zijn nu hier een week he, maar ik moet jullie wat vertellen!
we hebben namelijk een vriendelijke GEEST in het huis!! En als dat gebeurt gaat lucie kijken of iedereen nog in bed ligt.

Lucie gaat dan beetje grommen en haar haren staan dan recht overeind. Dianne zegt dat het niet vaak gebeurt, soms wat vaker dan anders en dat alle huizen hier in de buurt oud zijn en dat meerdere het hebben!

maar ik moet nog steeds even bijkomen, ben me echt kapot geschrokken!

  • 01 Oktober 2011 - 19:38

    PRAAG:

    BOEH
    Nu moeten wij ook even bijkomen.

  • 03 Oktober 2011 - 08:32

    Nickie:

    Omg.. huh? vet raar!

    Spannend!

  • 04 Oktober 2011 - 15:47

    Joanne:

    Really cool Annieck ! Now you can call the Ghost Hunters from the Syfy Channel. We love that show.
    Good to hear that you have a nice host and that you have settled down to life in Boston.
    What is the weather like? Prepare yourself for a cold winter. I have ex-colleagues in Boston and they were always telling me how cold it gets there. Don't forget to go see the Boston Red Sox play.

  • 05 Oktober 2011 - 17:09

    Meike Terink:

    oooh raar van die lieve geest.
    xxx meike

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Amerika 2011-2012

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2012

Thuis

24 Mei 2012

de laatste week en het afscheid

20 Mei 2012

De laatste weken

01 Mei 2012

Marathon

30 April 2012

Met z'n alle in Boston
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 29933

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: