Week 2 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: annieckgrobben

Blijf op de hoogte en volg Annieck

07 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Boston

Deze hebben valentina en ik samen in mijn bed geslapen. Ik heb een tweepersonen bed dus dat ging makkelijk. Maar we zijn nog steeds bang hahah. Ik begin wel steeds meer te wennen aan het idee.

Deze week heb ik dingen gedaan met vriendinnen, zoals de stad in en beetje slenteren door een winkelcentrum. En ik heb ook ergens wat gedronken met een Nederlandse jongen ( de enige die ik hier heb gezien), ik heb hem leren kennen nadat ik was aangekomen in Boston. Hij zat in hetzelfde vliegtuig.
Ik heb deze week ook chinees en koreaans en spaans geleerd. Ik kan ook in chinees en koreaans een paar woorden schrijven: mijn eigen naam en hoe is het en natuurlijk scheld woorden :)
Echt super rare talen. hahah
Maar ik wil wel nog meer spaans leren want er spreken zoveel mensen hier spaans en dan is het wel handig haha.

Het begint hier al aardig koud te worden, voor de rest is het wel heel mooi weer met blauwe lucht.
Vooral ´s avonds en ´s morgens. Vanmorgen waren mijn nagels helemaal paars -.-' maar dit weekend wordt het warmer volgens het weerbericht.

Ook heb ik maandag vrij :):) Het namelijk kolumbus dag, geen idee wat het inhoud maarja. Denk dat ik ga shoppen want er zijn veel sales en ik heb wat warme kleren nodig.

Ook wordt er veel reclame gemaakt voor Halloween. We gingen gister een film kijken over snoopie en halloween, zooooo saai.
Maar er zijn ook al huizen die versiert zijn met kleine spookjes en heksen enzo.

Morgen ga ik naar een apartement van 2 vriendinnen en daar gaan we typisch dingen eten uit venazuala en 's avonds komen er nog andere daar, ik weet niet wat we verder gaan doen, misschien de stad ik.

Maar ik ga nu naar school toe!
xxxxxxxx

  • 07 Oktober 2011 - 17:35

    Je Moeder!:

    Ben trots op je Annie X X

  • 07 Oktober 2011 - 17:43

    Gerhard:

    Hi Annie, doing ok hè! Spannend daar, spookie Halloween...take care and have fun X

  • 07 Oktober 2011 - 18:04

    Ernieburnie:

    Spooky and Sue!!! Jeetje Annie het lijkt al wel of je er een half jaar zit zoals je het allemaal easy beschrijft. Je moeder is terecht trots op je. komen op halloween alle spookies te voorschijn?

  • 08 Oktober 2011 - 10:22

    Lotte:

    Heel veel plezier meis maar volgens mij komt dat wel goed haha! xxxx

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Amerika 2011-2012

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2012

Thuis

24 Mei 2012

de laatste week en het afscheid

20 Mei 2012

De laatste weken

01 Mei 2012

Marathon

30 April 2012

Met z'n alle in Boston
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 29931

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: