appels plukken - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu appels plukken - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

appels plukken

Door: annieckgrobben

Blijf op de hoogte en volg Annieck

11 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Boston

Vandaag was het columbus day dus ik was vrij vandaag :)

rond 1 uur reden we weg want we gingen appels plukken.
Om er te komen moesten we anderhalf uur rijden volgens mij.
Maar het was zo mooi want we reden land in waarts en door een bossen.
Je ziet dat het herfst wordt want je ziet de bomen veranderen en de kleuren waren zo ongelovelijk mooi!!

Toen we aankwamen gingen we een zak kopen voor de appels.
Er reden trackers rond met een kar erachter en hooibalen waar je op kon zitten.

We hebben heel veel peren en appels geplukt. Was best leuk om te doen haha! Het was wel heeeeeeeel druk.

Later gingen we met Dianne's kleinkinderen een doolhof in. En pompoen gekocht voor halloween.

Ohja, Dianne's dochter woont tegen over ons en die is volgens mij heel druk geweest want zij heeft haar hele voortuin met een kerkhof en spoken. Ook onderweg zag we veel decoratie voor halloween!

• 11 Oktober 2011 - 05:09

Maamie:

Wat doen jullie met al die appels en peren dan? Leuk verhaal lieverd! Gaaf dat Dianne dit met jullie doet x x

• 11 Oktober 2011 - 06:03

Ernieburnie:

Is de voortuin van Dianna's dochter een kerkhof? Wauw. Ja dan ben je ontzettend druk met grafstenen poetsen en bloemetjes brengen. Lekkere appeltaarten bakken Annie? Of appelmoes? Have fun. xx

• 12 Oktober 2011 - 16:36

Raphiee:

Heeii meis wat leuk om te lezen allemaal ben echt super blij voor je! Je moet even foto's uploaden vam die halloween tuinen ben ik we erg benieuwd naar! Xxxx<3'

Liekeeee:

Haaaaj lieverd! Echt superleuk om dit allemaal te lezen! Ben blij dat je het naar je zin hebt. Ik denk aan je <3 xxxx

• 13 Oktober 2011 - 09:12

Lieke:

oeps sorry ik dacht dat hij het niet deed, nu staan er 3 dezelfde reacties van me :$ hahahahah!

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Amerika 2011-2012