Halloween - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Halloween - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Halloween

Door: annieckgrobben

Blijf op de hoogte en volg Annieck

30 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Boston

Over 2 dagen is het halloween en alles is al versierd.

Twee weken geleden ben ik naar sixflags (pretpark) geweest met mijn school.
Het duurde ongeveer 90 minuten om daar te komen.
Maar iedereen ging slapen omdat we echt super vroeg weg moesten.

Toen we aankomen was er een super lange rij maar die loste gelukkig snel op.
Het hele park was versierd met halloween en ze hadden ook muziek aan staan, het was van die hele enge muziekjes die ze ook in een horror film altijd hebben.

De achtbanen waren echt super leuk! De rijen waren lang maar het ging redelijk snel. Maar de achtbanen waren zo mooi, ging heel hard en lang.

We hebben ook een foto als we in een achtbaan zitten, ik proberen die op internet te krijgen.

Aan het einde van de dag vertelde een meisje van onze school dat er ook een achtbaan was die achter uitging maar de hebben we helaas gemist omdat we aan de andere kant van het park waren.


Gister ben ik met Valentina naar een van de engste spookhuizen geweest.
Het was in het Fenway (Red Soxs station).
Er was echt een giga rij.
Tijdens het wachten kwamen er hele tijd mensen die geschminkt waren, kwamen langs.
En dat was zo ongelovelijk eng want iedereen die daar werkt is professioneel opgemaakt. Het zag er dus zo uit als in een film.
Er waren clownen en ook iemand die onder het bloed zat met kleur lenzen in en een moterzaag en voor de rest heb ik het niet gezien want die man heeft me echt niet normaal bang gemaakt.
Ik stond helemaal te trillen tegen de muur en Valentina stond tegen mij aan en ik voelde haar trillen en zij bleef de hele tijd : aaaaaaaaah please stop it! roepen en als ik eraan terug denk moet ik zo hard lachen want iedereen keek ons echt zo aan van: oh my god, het is nep.

Later kwamen er 2 mensen, het was een paar die gingen trouwen maar dan waren ze heel oud en versleten kleren, ze droegen maskers en het was zooooo ongelofelijk eng.
Ik stond in de rij en ik had ze eerst niet in de gaten en toen zag ik haar en ik schrok me echt helemaal kapot en de vrouw had dat door en ging me nog verder bang maken, maar ik schrok zo erg, dat ik maar ging weg rennen alleen toen kwam ze achter me aan, ik ben nog nooit zo bang geweest! haha

Later kwamen we binnen en daar waren meer geschminkte mensen, zo eng. Ook al verwacht je ze, iedereen schrok nog steeds.

Na lang wachten mochten we naar binnen.
We kregen een 3D bril op en liepen door gangetjes met clownen, die achter ons aan kwamen en enge dingen zeiden. Bijvoorbeeld uit enge films.
het was heel mooi gedaan en het leek heel echt.
Nadat moesten we de 3D brillen inleveren

Later liepen we door iets met oude houten hokken en daar zaten mensen in en kwamen overal en nergens uit.

We moesten door een draaiende tunnel lopen en dat was heel raar omat de tunnel draaide leek het heel moeilijk om te lopen.

We kwamen uit midden in het statiom, daar werd een foto gemaakt ( die is wel mislukt) met een geschminkt persoon.

Toen liepen we toen kwamen in een soort haunted-house.
Daar waren allerlei kamers en elke kamer had iets engs.
Bijvoorbeeld de keuken. Het hele aange recht was onderbloed en er stond een vrouw met een mes en bloed opzich en iemand anders die van top tot teen onder het bloed zat.

Of een kinderkamer waar een vrouw die op een geest leek stond en schreewde heel eng waar haar baby was.
En zo liep je door een heel huis.

Daarna was het afgelopen en liepen we naar de uitgang.

Ik was helemaal trots op mezelf dat ik dit aandurfde :)

Op straat waren ook heel veel mensen verkleed, sommige waren ook heel eng opgemaakt.
Was heel leuk om te zien.


Ik nu thuis want buiten is het aan het sneeuwen en hard aan het waaien.
Het is een sneeuw-stormpje.
De temperatuur is ook heel hard gedaald.

  • 30 Oktober 2011 - 06:50

    :-):

    hoor toch wel héél veel enge verhalen vanuit Boston. Leuk daar?

  • 30 Oktober 2011 - 07:31

    Papa:

    ha ha wat een leuke maar ook enge verhalen. Kom maar thuis. (hihi)
    Echt mooi om jouw verhalen te lezen!!!
    Jouw geest thuis heeft natuurlijk de tijd van zijn leven.

    Nu al sneeuw? Dat beloofd wat voor deze winter...
    liefs en dikke kus.
    papa

  • 30 Oktober 2011 - 10:01

    Ernieburnie:

    Hoi Annie, leuk om weer wat van je te horen. Hoest eigenlijk met het spookje in jouw huis? Of komt ie niet meer. Zag net op het nieuws dat er al heel wat sneeuw in Amerika is gevallen. Veel mensen zonder elektriciteit. Ze voorspellen voor hier ook een barre winter. Geloof er niks van.Doei toppertje tot gauw. XX

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Amerika 2011-2012

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2012

Thuis

24 Mei 2012

de laatste week en het afscheid

20 Mei 2012

De laatste weken

01 Mei 2012

Marathon

30 April 2012

Met z'n alle in Boston
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 29926

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: