Philadephia dag 2 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Philadephia dag 2 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Philadephia dag 2

Door: annieckgrobben

Blijf op de hoogte en volg Annieck

11 April 2012 | Verenigde Staten, Boston

We waren vroeg opgestaan omdat we graag een bus tour wilde doen.

Deze dag was een stuk kouder. We konden niet boven op zitten omdat het zo koud was. Ondanks dat konden we veel zien en hebben de hele stad rondgereden.
Zo wisten waar nog heen wilden.

Toen we eruit gingen liepen we naar de 'Liberty Bell'. We moesten daarvoor heel lang in de rij staan en door beveiliging.
Toen konden we de bel zien. Ook daar was bewaking. We zijn er niet heel lang gebleven.

Na de lunch gingen we naar het 'mutter museum'.
Echt een heel raar museum. Ze hadden daar delen van het menselijk lichaam. sommige waren echt, andere waren iets van plastic ofzo. Maar het leek in ieder geval heel echt. Ze lieten zien hoe sommige ziektes eruit zien en skeleten van mensen met afwijkingen en hersens en nog veel meer. Was soms wel vies maar ook interessant.
Mijn vriendin van Japan vond het iets minder, die liep vrij snel weer weg omdat ze misselijk was.

Mijn vriendin van Colombia kwam later in het museum, zij kwam vanuit Washington en sloot zich later bij ons aan.
In het museum mochten we geen foto's maken maar ik heb kaarten gekocht.

Na het museum gingen we de stad doorlopen. Gelukkig was het minder koud geworden.
We hebben veel foto's van de stad gemaakt. Philadelphia is zo mooi, heel Europees. Ik vond dat meer dan bij Boston.

We hadden daarna eigenlijk alleen maar rondgelopen. Mijn vriendin uit Colombia had nog niks gezien. Maar 's avonds koelde het snel af. Helaas was hotel dichtbij het vliegveld en niet in de stad dus de taxi was altijd ver. Maar de heen en terug weg naar de stad hadden we heel mooi uitzicht op Philadelphia.

De eerste dag gingen we bij het een museum zitten ( bij de Rocky steps, was heel grappig om te zien omdat iedereen doet dat na uit de film, Rocky).
Zo hadden we uitzicht op de hele skyline, was zo mooi! Probeerde foto's te maken maar was vrij moeilijk omdat het donker was.

Ik kan niet veel foto's uploaden want mijn foto album is vol. Ik moet wat foto's wissen, ben alleen nog aan het uitvinden hoe ik dat moet doen..

  • 11 April 2012 - 08:34

    Papa:

    HOI aatje,

    Wat een mooi verhaal. Jammer van het shoppen in Philadelphia.....

    Ik hoorde ook dat je naar de watervallen gaat: perfect.
    Ik ben echt jaloers op je!

    xxxx

  • 17 April 2012 - 09:29

    Joanne:

    Hey Annieck,
    Not long to go now and you will see your family again. It will be strange to see every one again. For us, it only seems like yesterday that you left but in the meantime you have had enough experiences to fill a lifetime!
    Make the most of the last weeks! See you soon.

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Amerika 2011-2012

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2012

Thuis

24 Mei 2012

de laatste week en het afscheid

20 Mei 2012

De laatste weken

01 Mei 2012

Marathon

30 April 2012

Met z'n alle in Boston
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 29850

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: