Philadephia dag 3 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Philadephia dag 3 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Philadephia dag 3

Door: annieckgrobben

11 April 2012 | Verenigde Staten, Boston

`s Morgens waren we weer heel vroeg opgaan staan.
We gingen weer met de bus tour. Op een van de haltes gingen we eruit.
Midden in de stad is een oude gevangenis.
Het schijnt bespookt te zijn daar.
We gingen naar binnen. Het was oud en kapot van binnen.
In sommige cellen was het opgeknapt, daar kon je informatie vinden over sommige gevangenen of er was een klein tv-tje.
Een van de gevangenen was vroeg een hond. Heel raar.

De gevangenis was niet heel groot dus we hadden het vrij snel gezien.
We liepen terug naar het centrum, we wilde graag gaan shoppen maar we konden de winkels niet echt vinden.
We vroegen het aan paar mensen maar die zeiden dat er een groot winkel centrum buiten de stad is. We hebben wel wat winkels gevonden maar niet de leuke, helaas.

We hebben de hele dag onwijs veel gelopen, zo konden we de hele stad nog goed zien.
Waar we wel van baalde was dat het in Philadephia was het vrij koud terwijl het in Boston lekker warm was.

's Avonds gingen we eten en redelijk vroeg naar het hotel, we waren helemaal gesloopt.