Zondag naar Cuyabeno - Reisverslag uit Puerto Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Zondag naar Cuyabeno - Reisverslag uit Puerto Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Zondag naar Cuyabeno

19 Mei 2013 | Ecuador, Puerto Quito

's Morgens gingen we alles inpakken en naar de supermarkt en een beetje rustig aan doen, om kwart over 1 gingen we met de taxi naar het busstation.

De bus was heel warm en klein. Onderweg zagen we doden honden langs de weg, heel naar.
We reden langs dorpen en het was weer heel arm en in de middle of nowhere.
De bus stopte heel vaak om mensen op te pikken, de bus was heel vol en zo warm. Geen arco en ook geen raam open, heel vies.

Na een lange reis kwamen in een klein dorpje aan, was ook geen bushalte. We stonden daar en we wisten niet zo goed wat we moesten doen. Dus toen hebben we een taxi genomen naar het hotel.
De resevering was niet helemaal goed gegaan maar we bleven voet bij stuk houden en toen kwam het goed.
We hadden allemaal onze eigen kamer en het was allemaal wel prima.
We gingen 's avonds eten in het hotel en was heel raar, mensen keken ons de hele tijd aan.
Achter me stond de hele tijd een man heel eng te staren maar we hebben hem genegeerd.
Ook de ober was de hele tijd aan het lachen toen hij ons bediende.
Daarna zijn we direct gaan slapen omdat we moe waren van de reis.