Zaterdag in Montanita - Reisverslag uit Montañita, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Zaterdag in Montanita - Reisverslag uit Montañita, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Zaterdag in Montanita

Blijf op de hoogte en volg Annieck

06 Juni 2013 | Ecuador, Montañita

Ik werd heel vroeg wakker, ik heb ongeveer 2 uur geslapen maar mijn kamer is super licht.
Toen ik wakker werd, hoorde ik de Amerikaanse jongen binnen komen, het was ongeveer half 8.

Rond 10 uur pakte ik met Leonie, Merette, Joseph, Lisa, Maaike en een jongen uit London ( Eliot ) die ook bij de cabana's was en met wie we uitgingen de bus naar Guiyaquil.

In de bus was het vrij warm en we gingen weer films kijken. Het uitzicht was zo mooi en natuurlijk toen we weggingen was het super mooi weer.

We reden door dorpjes en langs de kust.
Ik denk niet dat we de enige waren die de nacht daarvoor zijn uitgeweest want onderweg werd er nog gestopt voor iemand die moest kotsen.

Eenmaal in Guiyaquil namen we afscheid van iedereen. Was zo raar want dan zijn we zoveel samen geweest en dan was daar het einde.
Maar Eliot, Merette en Lisa gingen wel terug naar Quito.
In de bus was bijna niemand, heel fijn voor de verandering. Normaal zitten ze zo vol altijd.
Ik heb veel geslapen onderweg, ik was helemaal gesloopt.
Ik had ook zo geen zin meer om in de bus te zitten want de bus reis Montanita - Quito duurt in totaal 14 uur.

Ik was ook super blij toen we er eindelijk waren.
Eliot heeft een taxi gepakt want hij ging ergens anders heen, wij gingen terug naar waar we altijd slapen.
Ik heb zo lekker geslapen die nacht!
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 29892

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: