Zaterdag naar het park - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Zaterdag naar het park - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Zaterdag naar het park

Blijf op de hoogte en volg Annieck

16 Juli 2013 | Ecuador, Quito

's Morgens hadden Merette, Lisa en ik weer afgesproken met 1 van onze Ecuadoriaanse vrienden, hij was natuurlijk weer te laat dus ik ging jus d' orange halen.

Nadat hij was gekomen waren we naar een winkeltje gegaan om fruit te halen.
Onderweg werd ik beetje misselijk, ik dacht dat het was gekomen door de jus d' orange.
We gingen de bus in want we ging naar een park, die op een berg ligt.
Onderweg werd ik alleen maar misselijker en na een tijdje moest ik echt de bus uit en op straat moest ik overgeven, het was allemaal jus d'orange.
Daarna voelde ik me weer goed, we hebben een taxi gepakt en reden naar het park.
Onderweg werd ik weer heel erg misselijk.
De taxi heeft snel gestopt en ik deed de deur open en kon weer verder overgeven, dit keer spuugte ik alle jus d'orange uit.
Ik had wel geluk want tegen over was een wc dus daar kon ik me een beetje opfrissen, ik voelde me ook helemaal niet ziek, daarna was ik ook gewoon weer helemaal beter, kwam gewoon door de jus d' orange.
Maar de Ecuadoriaanse jongen was er heilig van overtuigd dat ik gewoon een kater had van gister avond.

Aangekomen in het park liepen we eerst een beetje door het park, we genoten van het prachtige uitzicht, het was zo mooi. We konden uitkijken over Quito, het leek wel nep, zo mooi.

Daarna gingen we ergens liggen en eten, dat hebben we eigenlijk de hele middag gedaan.
Rond 4 uur gingen we terug naar Quito, we namen afscheid van onze vriend want die ging ergens anders heen.
' s Avonds gingen we op Plaza Foch wat eten, veel ging er niet in want mijn maag voelde nog een beetje raar van vanmiddag.
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 29878

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: