Vrijwilligerswerk Maandag - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk Maandag - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk Maandag

Blijf op de hoogte en volg Annieck

16 Juli 2013 | Ecuador, Quito

's Morgens gingen we naar een marktje om heel veel boodschappen te doen, we gingen inkopen doen voor 15 dagen.
We liepen van winkeltje naar winkeltje. We lieten het overal gewoon staan om het later op te halen.
We kochten vleeswaren, fruit, groente en nog veel meer.

Er reden daar veel mannen met karren rond, die dan je boodschappen rond rijdt, dat hebben we ook gedaan.
De man reed naar een pick-up truck en daar ging alles in, de hele pick-up truck zat vol.
Wij moesten bovenop de spullen zitten, erachter in ook!
Was heel leuk, konden heel goed foto's maken.

Aangekomen bij Villa Ticca hebben we alles uitgepakt en toen gingen we allemaal helpen met koken want we waren vrij laat.

De rest van de dag was het hetzelfde als altijd.

Merette en Lisa gingen naar de wasserette en ik lag op mijn bed toen Paul riep dat hij bezoek had.
Ik hoorde ' hihihihi' als gelach en dacht bij mezelf wie dat kon zijn.
Toen liep onze leraar uit Puerto Quito binnen, Patrick. Was een erg leuke verrassing.
We gingen in de woonkamer zitten en omdat het maandag is zijn er altijd cocktails dus die hebben gedronken.
Even later kwamen Lisa en Merette weer terug en hebben gezellig met z'n alle gekletst.
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011