Zondag - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Zondag

Blijf op de hoogte en volg Annieck

29 April 2013 | Ecuador, Quito

We waren vroeg wakker. Als ontbijt hebben we yoghurt gekocht met cornflakes. De yoghurt is echt heel chemisch, niet lekker!

Maar we hebben lekker in het zonnetje ontbeten, daarna gingen we aankleden en naar de supermarkt weer. We kunnen hier niet uit de kraan drinken dus moeten allemaal flessen water kopen, maar we hadden al het water al opgedronken.

Eenmaal terug gingen we weer in de zon zitten en lunchen. We hebben eigenlijk zo de hele middag gezeten, was echt lekker.
Heb wat gelezen en foto's op facebook gezet.

Rond 4 uur was de zon weg en zijn we binnen gaan zitten.
's Avonds zijn we naar een Ecuadoriaans restaurant geweest. Was lekker, ik heb geen idee wat het was.
Groente met salade en volgens mij was het puree van zoete aardappel en dan gebakken.
Daarna zijn we naar huis gegaan, ik voel nog wel dat ik last van jet lag heb. Hoop dat het morgen voorbij is!

  • 29 April 2013 - 18:22

    Joanne:

    Hola Annieck,
    ¿Cómo estás?
    ¿Es hermoso en Quito?
    Aprender español rápido y entonces usted me puede ayudar.
    Adiós
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 29834

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: