Puerte Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Puerte Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Puerte Quito

Blijf op de hoogte en volg Annieck

12 Mei 2013 | Ecuador, Quito

Na 4 uur in de bus kwamen we eindelijk aan in Puerto Quito, onderweg was het mooi om naar buiten te kijken want we konden al helemaal het regenwoud zien.

Aan gekomen in Puerto Quito werden we opgehaald met een pickup truck. Ik was wel in shock hoe arm het plaatsje is. De huizen, de winkels en de mensen zelf zien er allemaal heen arm uit.

We moesten ongeveer 4 kilometer rijden en toen kwamen we bij een soort van bouwval en wij allemaal: ' ooohh god, dit meen je niet!' maar gelukkig moesten we daar alleen wat bananen ophalen.

Snel daarna kwamen we aan bij ons huis, was heel mooi! Het heeft 3 verdiepingen. Ik slaap met de twee Nederlandse meisjes op een kamer. Er is ook een andere Nederlandse vrouw mee, zij is echt super grappig, zij slaapt een verdieping boven ons.
Het Duitse meisje slaapt helemaal boven, heel mooi daar want ze heeft uitzicht over het regenwoud maar ik dank God dat ik daar niet slaap, want daar zijn echt heel veel dieren 's avonds: kikkers, salamanders, muggen en spinnen!

We hebben onze spullen uitgepakt en toen kregen we uitleg over de aankomende week en we gingen eten.
Daarna lekker slapen.
Annieck