Donderdag in Puerto Quito - Reisverslag uit Puerto Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Donderdag in Puerto Quito - Reisverslag uit Puerto Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Donderdag in Puerto Quito

Blijf op de hoogte en volg Annieck

12 Mei 2013 | Ecuador, Puerto Quito

's Morgens eerst ontbijten en daarna gingen we sieraden maken.
Ik heb een ring gemaakt van een kleine kokosnoot. Het duurde wel even want eerst moest hij aan alle kanten geschuurd worden. Maar ik ben blij met het resultaat, hij is mooi geworden. Ik heb er 2 extra gemaakt omdat ik denk dat Sanne het ook mooi vindt en om te voorkomen dat alles wordt ingepikt.
Ik heb ook een armbandje gemaakt maar die is iets minder mooi geworden. Het was een bepaalde techniek die ik niet echt begreep.
Maar ik heb hem wel om en hij is wel prima.

Daarna lunchen en toen hadden we onze les. Patrick had vandaag een lekkere grote zuigzoen in zijn nek en hij is ook niet heel goed in het vertalen van Spaans naar Engels. We vragen hem vaak wat het betekent, meestal krijgen we een hele uitbeelding van wat het is maar soms zegt hij het in zijn allerbeste Engels en wat dan 9 van de 10 keer ook niet klopt. En dan zeggen: ' nee, het betekent iets anders namelijk...' en hij heel lief ja knikken alsof hij dat wel wist.

's Avonds gingen we eerst zelf mojitos maken met Patrick, was lekker! We hebben ook zelf koken. We hebben empanadas gemaakt, hetzelfde wat we de eerste dag hadden gekocht in de supermarkt en wat echt niet lekker was. Maar deze keer was die wel echt heel lekker.
Na het eten gingen we snel weg want er was iets leuks in het dorp volgens Patrick.
Wij allemaal mee en we kwamen aan in een oude gym zaal waar ongeveer 40 mensen waren en een orkest. Iedereen in de zaal keek ons heel raar aan omdat we er natuurlijk heel anders uitzien dan hun. Het was niet heel bijzonder en veel mensen gingen ook al eerder weg.
Daarna gingen we naar een bar toe en gingen buiten met wat locals.
Ik heb de hele avond in het SPAANS gepraat met Patrick en hij begreep het. Ik ben helemaal trots opzelf.
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 29822

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: