Dinsdag in Montanita - Reisverslag uit Montañita, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Dinsdag in Montanita - Reisverslag uit Montañita, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Dinsdag in Montanita

Blijf op de hoogte en volg Annieck

06 Juni 2013 | Ecuador, Montañita

's Morgens zijn Merette en ik wat eerder opgestaan want het andere Nederlandse meisje ( Lisa ) is jarig vandaag, we hadden cake en kaarsjes gekocht.
We hebben dat als ontbijt gehad. Ecuadorianen houden echt van suiker alles is zoveel zoeter dan in Nederland en de cake dus ook.

Daarna gingen we naar school, we hebben eigenlijk hetzelfde gedaan als gister: grammatical en spreekvaardigheid.
We hebben in de pauze even op het strand gelegen en daarna gingen we lunchen.
Hier zijn allemaal kraamtjes met eten, ik heb een bak fruit met yoghurt en granola besteld, zo lekker!

Daarna weer naar de klas, dit keer was het gelukkig binnen. Hier hebben ook veel gedaan aan onze spreekvaardigheid, Maaike en ik moeten altijd zo hard lachen omdat ons accent zo ontzettend Nederlands is, en dat klinkt dan zo dom vergeleken met onze lerares.

Vandaag is het ietsjes kouder dan gister maar we gingen we surfen, we moesten weer even oefenen op het zand en daarna het water weer in.
Surfen ging zo slecht, de leraar komt me telkens helpen maar dan gaat het dan soms goed maar vaak ook niet, dan staat hij daar maar een beetje te lachen.
Ik was op een rog gaan staan! Voelde zó vies, ik trok heel snel mijn voet weg omdat ik zo erg schrok, achteraf heel erg mazzel gehad want als hij me had gestoken was ik niet blij geweest, het schijnt namelijk heel veel pijn te doen.

We gingen naar huis, om om te kleden. Ik ben van kamer gewisseld, zit nu op een kamer met allemaal meisjes uit Zwiterland, hier zijn heel veel Zwitersers, Engelse en natuurlijk Nederlanders.

Daarna gingen we het dorpje in om een beetje winkels te kijken, er is 1 heel leuk winkeltje waar ik een hairband heb gekocht en een bikini!
Daarna gingen we naar een restaurantje voor Lisa's verjaardag.
Daarna gingen we naar een kraampje voor cocktails,die zijn hier héérlijk! We gingen daarmee op het strand, het strand is heel mooi hier, ook 's avonds.
Daarna gingen we naar huis.
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 44
Totaal aantal bezoekers 29829

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: