Woensdag in Montanita - Reisverslag uit Montañita, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Woensdag in Montanita - Reisverslag uit Montañita, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Woensdag in Montanita

Blijf op de hoogte en volg Annieck

06 Juni 2013 | Ecuador, Montañita

's Morgens gingen we weer naar school en eigenlijk weer hetzelfde als de eerste dagen.
Daarna gingen Leonie, Lisa en ik lunchen daarna weer naar school, we zaten weer binnen en onder tafel hadden ze iets van wierook geplaatst tegen de muggen, maar ik werd er zo slaperig van. Heel irritant.

Na de lessen gingen we weer surfen, dit keer met een stuk minder want veel gingen niet mee omdat ze het te koud vonden.
Vandaag ging het surfen weer slecht, mijn leraar heeft het ook al opgegeven, hij kijkt en lacht me dan uit. Hij heeft me voorgedaan om het eerst met mijn knie te doen.

Daarna gingen we naar het hostel, het hostel wordt de cabana's genoemd. Het is zo irritant want altijd als ik wil douchen is het water koud!
Na surfen denk ik altijd ; "nu ga ik lekker een warme douche nemen'. Maar ik heb nog een warme douche meegemaakt.

Als avond eten gingen we met iedereen uit de cabana's barbecuen. Was lekker.
Daarna gingen we spelleties spelen, was wel kinderachtig maar wel heel grappig.
We moesten bij het eerste spel dansen met iemand anders met een limoen op het voorhoofd en als die viel was je af. Ik was samen met Maaike en het lukte ons echt niet, wij pakte die limoen telkens weer op maar dat zag niemand dus toen hadden we gewonnen! We kregen helemaal de slappe lach omdat iedereen dacht dat we er heel goed in waren. We hadden een fles drank gewonnen.
Het tweede spel tevens het laatste moest je 3 opgeblazen ballonnen hebben en dan op allerlei manieren te proberen te laten knappen en dat zo snel mogelijk, maar wij hebben dat niet echt gedaan want ik vind dat best eng.

Daarna gingen we uit maar voordat ging ik nog snel naar mijn kamer toe. Daar was net een Amerikaanse jongen gekomen en hij komt uit Boston, heel toevallig.
Heb even met hem gepraat en vertelde hem dat ik daar ook heb gezeten, was heel gezellig.
Daarna gingen we eerst wat cocktails doen bij een kraampje. Het is heel gezellig want er zijn heel veel cocktail kraampjes en overal muziek op de straten waar mensen ook dansen.
Daarna gingen we naar een club, de eerste waar we waren was niemand dus gingen we naar een andere waar het heel gezellig was. Er lag zand op de grond.
We hebben een jongen uit Peru leren kennen, hij is zo gek en hyperachtief. Stond hij op een podium helemaal los te gaan en dan rende hij weer naar ons toe en dan zei die snel wat, daarna weer snel naar het podium om te dansen en zo ging dat de hele tijd door.
Ik denk dat ik rond 4 uur in mijn bed lag dus kon maar paar uurtjes slapen.
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 29914

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: