Donderdag in Montanita - Reisverslag uit Montañita, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Donderdag in Montanita - Reisverslag uit Montañita, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Donderdag in Montanita

Blijf op de hoogte en volg Annieck

06 Juni 2013 | Ecuador, Montañita

Na 3 werd ik wakker en ging ontbijten. Er was helemaal niemand aan het ontbijt, iedereen sliep nog.
Ook op school was er bijna niemand omdat iedereen uit was gegaan en de meeste in de Cabana's gaan naar dezelfde school.
's Morgens hadden we weer grammatica.
Met de pauze heb ik niet veel gedaan, beetje bij een restaurant op wifi gezeten en foto's gemaakt van Montanita.

's Middags had ik zo'n moeite om wakker te blijven tijdens de les, de lerares moest ook dan lachen als ik bijna in slaap viel, ook zij was uitgeweest en had 1 uur geslapen. Was daar blij mee, was niet de enige die er helemaal verrot uitzag.
Ik hoorde van Lisa dat haar lerares paar keer naar de wc moest om over te geven.

Veel gingen vandaag weer niet surfen, het was vrij fris en de golven heel erg hoog.
Ik ben wel gegaan, maar het ging niet heel goed. De golven waren echt heel hoog maar het is me wel gelukt om paar keer op te staan.
Mijn leraar heeft het officeel opgegeven en heeft geen nieuwe tips meer gegeven, hij heeft de hele tijd foto's gemaakt met mijn camera.

Joseph wist een goed restaurant aan het strand waar we 's avonds heen zijn gegaan. Ze hadden maar 2 gerechten omdat er voor de rest alles op was.
Het was leuk want we moesten eerst een stukje over het strand lopen en dat was zo mooi.
Ook hebben we lekker gegeten.

  • 06 Juni 2013 - 08:21

    Trotse Mammmmmie:

    aaah lieverd, wat ben je toch een doorzetter. Hahahaha dat surfen van je. Heb je het dan toch ook niet een keer rechts geprobeerd :-)

  • 06 Juni 2013 - 09:25

    Papa:

    Wat veel mooie verhalen. Je geniet echt!!!

    Je kunt mooi op het Hilgelo laten zien wat je kunt met surfen......

    Trots op je!!!!

    xxxxx
    Papa
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 29897

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: