Maandag, dinsdag, woensdag vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Maandag, dinsdag, woensdag vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Maandag, dinsdag, woensdag vrijwilligerswerk

14 Juli 2013 | Ecuador, Quito

Deze dagen hetzelfde als altijd, ik heb ook 1 dag meegeholpen met de allerkleinste kinderen, heel schattig maar wel veel minder te doen dan bij de wat ouderen.
Deze week is er ook een andere vrijwilliger, het is een Nederlandse vrouw uit Den Bosch.

Bij de kleinste is 1 meisje en die is zo lief! Ze komt altijd op me af rennen als ze me ziet en lacht heel lief. Tijdens het eten is ze iets minder want dan gaat ze alleen maar lachen, heel schattig maar ze wil niet eten of dat kauwt ze en dan spuugt ze het uit.

Het weer wordt ook steeds beter, het is heel lekker warm vaak.
Rond de 20 graden. Het enige nadeel is dan wel dat er veel smog. Want eerder regende het regelmatig en dan was het nooit zo erg maar nu zien we ook veel vaker mensen met mondkapjes lopen.