Vrijdag in Cuyabeno - Reisverslag uit Cuyabeno, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Vrijdag in Cuyabeno - Reisverslag uit Cuyabeno, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Vrijdag in Cuyabeno

Blijf op de hoogte en volg Annieck

19 Mei 2013 | Ecuador, Cuyabeno

's Morgens hebben we alles in gepakt en na het ontbijt gingen we met de kano terug naar de brug.
Onderweg hebben we nog wat vogels gezien en een luiaard.

Bij de brug konden we weer uitstappen en kregen onze lunch,daarna moesten we vrij lang wachten op onze bus.

De bus was echt ongelofelijk warm en klein. Ook geen arco en geen raam open.
Ik probeerde te slapen maar het lukte niet vanwege gebrek aan beenruimte.
Ik was zo blij toen we aankwamen.
We konden eigenlijk direct onze bus naar Quito in.
De bus reis ging heel snel eigenlijk, de buschauffeur reed ook heel hard door elke bocht heel en haalde iedereen in.
Onderweg moesten we er nog 2 keer uit omdat politie wilde checken de eerste keer op paspoorten en de 2de keer op drugs.
Was wel fijn,even benen strekken en wat eten halen.

Onderweg leerden we 2 Nederlandse jongens kennen in de bus, die ook in de jungle waren geweest alleen in een andere lodge.
Toen we eindelijk in Quito waren hebben we nog wat gepraat en toen besloten om onze spullen te dumpen in onze hostels, die heel dichtbij elkaar waren, en daarna een drankje te doen.
Toen we een drankje aan het drinken waren zei 1 van de jongens dat hij mij ergens van kende maar niet kon plaatsen waarvan, na een tijdje praten kwamen we erachter dat zij bij Sanne op Kamp Vierhouten hadden gezeten! Wat is de wereld toch klein eigenlijk!
Daarna hebben we een van de Nederlandse meisjes naar huis gebracht en samen met het andere Nederlandse meisje, de twee jongens en ik zijn we naar een club gegaan.
Het is een vrij internationale club en heel veel Nederlanders die avond. We hebben het heel leuk gehad.
Toen de club dicht ging liepen we naar de hostels. ' s Nachts wordt er veel eten en sigaretten op straat verkocht, vaak ook door kinderen van 5/6 jaar of vrouwen met baby's die nog wakker zijn,heel zielig.

Ik heb wel heel lekker geslapen en hoefde gelukkig niet meer mijn bed na te kijken op vogelspinnen.
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011