Maandag Vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Maandag Vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Maandag Vrijwilligerswerk

Blijf op de hoogte en volg Annieck

14 Juli 2013 | Ecuador, Baños

's Morgens moesten we weer vroeg opstaan om naar Villa Ticca te gaan, was wel moeilijk want we waren moe van het weekend.
Toen we aankwamen ging hetzelfde als de week ervoor.

Ik ging weer naar mijn klas, zo lief want als ik dan binnen kom lopen roepen alle kinderen mijn naam en gaan mij knuffelen.

We gingen met ze spelen de hele ochtend en daarna eten geven.
Tijdens onze lunch vertelde Paola ( de hoofd van de school ) dat morgen en overmorgen de school dicht is want zuid Quito heeft geen water.

Wij vonden dat wel lekker, 2 dagen vrij. Wij zelf zitten meer in het noorden van Quito dus wij hebben wel gewoon water.

Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 29869

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: