Zondag Baños - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Zondag Baños - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Zondag Baños

Blijf op de hoogte en volg Annieck

14 Juli 2013 | Ecuador, Baños

's Morgens hebben we ergens ontbeten. We wisten niet zo goed wat wilde doen wat er was zoveel, maar we kwamen het Mexicaanse meisje tegen, die vertelde dat ze had paardgereden en dat het heel erg leuk was.

Wij liepen daar heen, we hadden een ritje van een uur.
We werden begeleid door een heel jong jongetje.
We moesten eerst een stukje over de weg, ik was zo bang want de jongen reed achter ons en joeg de paarden de hele tijd op! Het uitzicht was wel heel mooi maar foto's maken was moeilijk en ik was te bang om de teugels los te laten. Ik was zo blij dat we maar een uurtje hadden en niet langer.

Toen ik van het paard sprong bleef ik haken, heb nu een heel groot gat in mijn broek, ook dat nog.

We liepen een beetje door het dorp, op zoek naar een leuk restaurantje. Uiteindelijk hebben we een heel leuk restaurantje gevonden, daar hebben we goed gegeten, daarna liepen we snel naar een supermarkt om eten te kopen voor in de bus.
Daar kwam ik erachter dat ik mijn camera had laten hangen aan de stoel in het restaurant, ik rende terug en gelukkig hing hij er nog! Geluk gehad.

We liepen naar het station, we konden direct een bus in naar Quito. De bus was gelukkig niet zo warm en hebben lekker een filmpje gekeken en naar buiten want het uitzicht was zo mooi. Veel bergen en bomen.
We kwamen mooi op tijd aan in Quito en zijn met een taxi naar huis gegaan.

Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 29879

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: