Woensdag Vrije dag - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Woensdag Vrije dag - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Woensdag Vrije dag

Blijf op de hoogte en volg Annieck

14 Juli 2013 | Ecuador, Quito

We hebben weer lekker uitgeslapen, we hebben daarna een taxi gepakt en naar het oude gedeelte van Quito gegaan.
We waren er al geweest in de eerste week met onze leraar maar toen was het weer niet zo goed en we wilden het opnieuw zien en wat langer blijven.
We hebben eerst een beetje rondgelopen en daarna opzoek gegaan naar een restaurant.
Uiteindelijk hebben we een hele leuke gevonden. Het is op een dak van een restaurant waar we 360 graden uitzicht hadden op Quito.
Was zo mooi, we konden heel ver kijken en mooie foto's maken.
Het was wel vrij fris maar het was super om daar te zijn en het eten was ook lekker.
Daarna zijn we weer door gelopen. We liepen naar het huis van de president want daar kun je een rondleiding krijgen en dat leek ons erg leuk!
We moesten even wachten en door een soort controle en onze ID inleveren.
We werden daarna op de foto gezet.
Het huis heeft 2 delen, aan de ene kant woont de president en aan de andere kant worden de rondleidingen geven, de twee delen zijn identiek aan elkaar.
De rondleiding ging heel snel, we kregen wat kamers te zien met daarin cadeaus van andere landen, de gids legde daarbij uit van welk land en waarom. Het was allemaal in het Spaans dus heb het niet helemaal meegekregen.

Op het laatst kwam de gids nog achter ons aangerend, hij wilde graag een foto met ons en ons mail adres zodat hij de foto's kon sturen. Zijn vrienden stonden de foto's te maken en even later hadden zijn vrienden ons toegevoegd op facebook.

Daarna zijn we naar huis gegaan, 's avonds hebben we niks gedaan.
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011