Donderdag en Vrijdag vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Donderdag en Vrijdag vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Donderdag en Vrijdag vrijwilligerswerk

Blijf op de hoogte en volg Annieck

14 Juli 2013 | Ecuador, Quito

Deze twee dagen waren eigenlijk hetzelfde als de andere.
Ik zit nog steeds bij dezelfde klas, vind ik ook het leukste want ik ken daar de meeste kinderen en zij mij. Ook qua leeftijd zijn ze leuk.
Soms gaan kinderen uit hogere groepen tegen me praten maar dat begrijp ik meestal niet dus zeg ik altijd maar ja, soms kijken ze me dan heel vreemd aan.

De kinderen worden steeds opener, heel leuk!
Ze willen heel vaak mijn haar doen en dan gaan ze ruzie maken over wie welke pluk mag doen, dan trekken ze heel hard.
Ze vragen ook altijd naar mijn naam en dan zeg ik dat ze dat weten, ze roepen daarna mijn naam helemaal trots.

Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 29874

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: