Zaterdag - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Zaterdag - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Zaterdag

Blijf op de hoogte en volg Annieck

14 Juli 2013 | Ecuador, Quito

's Morgens gingen Lisa, Merette en ik naar plaza Foch, daar hadden we afgesproken met onze Ecuadoriaanse vrienden. Ze waren natuurlijk te laat, zoals iedereen.
We deden er ongeveer 2 uur over toen we aan kwamen bij een groot meer.
De jongen die reed, reed best eng. Inhalen terwijl er een tegenligger aankwam en toen reden we naast een bus toen de andere auto eraan kwam, ging allemaal net goed, en vaak van rechts inhalen. Maar we hebben het overleefd.

Het meer was heel erg mooi, bergen erom heen maar het waaide heel erg hard, we hebben wat foto's gemaakt en reden door naar een supermarkt.
We hebben eten gekocht voor een bbq.
We reden naar een ander meer, het meer heet Yahuarcocha.
Bij het meer waren tafels en stoelen en plekjes waar we konden bbqen.
We waren met Ecuadoriaanse jongens en zij wisten gelukkig hoe de bbq aan moest en hoe ze het eten moesten klaarmaken, wij hebben de salade gemaakt.
Het was echt heel erg gezellig, soms wel moeilijk praten want hun Engels was net zo goed als mijn Spaans, niet heel geweldig dus.
Het uitzicht was ook heel mooi, we aten aan het meer en het uitzicht was ongelofelijk mooi, we konden heel ver kijken.
Vlak voordat het donker werd reden we terug, wij gingen met de bus terug naar Quito want de jongens bleven nog daar in het plaatsje.
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011