Zaterdag in Puerto Quito - Reisverslag uit Puerto Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Zaterdag in Puerto Quito - Reisverslag uit Puerto Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Zaterdag in Puerto Quito

Blijf op de hoogte en volg Annieck

12 Mei 2013 | Ecuador, Puerto Quito

Eerst ontbijten en toen gingen we direct weg naar de bus. Ik heb trouwens die oorbel daar gelaten, heb er wat foto's van gemaakt maar ik wil hem niet houden,te vies!
De bus reis ging prima, wel veel stoppen onderweg. We reden langs plaatsen en de mensen waren heel arm daar, de huizen en de winkels heel armoedig allemaal.

Rond 2 uur waren we weer in Quito. ' s Middags alleen even naar de supermarkt gegaan en voor de rest lekker niks. Beetje uitrusten en ik heb wat bij gepraat met mensen die hier ook in het huis zitten.
's Avonds lekker vroeg slapen.

• 12 Mei 2013 - 09:39

Moeder (dag):

Ooh lieverd, wat een heerlijke verhalen allemaal. Lekker genieten.
    Missss you xxx

• 12 Mei 2013 - 09:57

Erna:

Nou Annie je maakt wat mee.Ben onderhand wel benieuwd naar Patrick!!!???.!XX

• 13 Mei 2013 - 11:46

OMA ANNEKE:

Wie verre reizen maakt heeft straks thuis veel te vertellen. wat een geweldige tijd heb je.Wat goed van je dat je al mee kunt praten.
    Geef mij maar Amsterdam klinkt daar nog niet alsof je het meent denk ik.
    Heel veel liefs

• 13 Mei 2013 - 12:09

Papa:

HOI schatje,

Prachtige verhalen schrijf je allemaal. Is maar goed dat je zo'n oorbel achtergelaten hebt....
    Trouwens ook die mannen.

Ik mis je.

Papa

xxxxxxxxxxx

• 14 Mei 2013 - 09:16

Jan Heutink:

Heb na lang zoeken je verhalen teruggevonden en met zeer veel interesse gelezen.Onwillekeurig vergelijk je dan de situatie,hoe het was toen ik ongeveer net zo oud was als jij nu.WaT een verschil.Als je terug bent moeten we daar samen maar eens over praten.Verder goede aandachtEn in dialect BLIEF HEEL en WEERUMME KOMMN.Opa Jan

• 16 Mei 2013 - 15:04

Joanne: