Woensdag in Cuyabeno - Reisverslag uit Cuyabeno, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Woensdag in Cuyabeno - Reisverslag uit Cuyabeno, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Woensdag in Cuyabeno

Blijf op de hoogte en volg Annieck

19 Mei 2013 | Ecuador, Cuyabeno

's Morgen gingen we we wandelen in de jungle, we gingen nu echt voor de natuur kijken. Het regende wel heel hard en hadden onze poncho's aan.
Maar het was heel mooi, we zagen veel verschillende bomen en we komen ook bij 1 boom slingeren aan zijn tak, ik was 4 meter in de lucht en het ging vrij hard maar heel leuk, alsof ik Jane was.
We moesten ook over boomstammen lopen omdat sommige plekken heel veel water was, maar door de regen waren ze heel glad, gelukkig ben ik niet gevallen.
Wel paar keer diep in de modder gezakt,wat daar heel veel was.
Daarna gingen we naar de lodge pendelen tot dat we opgehaald werden door een motorboot, pendelen was niet heel leuk.

Na de lunch hadden we lekker tijd voor ons zelf, ik ben in de hangmat gaan liggen met een boekje maar was in slaap gevallen. Was erg lekker!

Voor het eten gingen we een nachttour doen, het wordt daar 's avonds heel snel donker.
We gingen opzoek naar insecten en spinnen, onderweg begreep ik niet zo goed waarom ik was mee gegaan want ik was opzoek naar alles wat ik eng vind. Onderweg kwamen we dan ook hele grote spinnen tegen, was vreselijk. Ook een scoripoenspin, die loopt als een scoripoen en is heel groot met dunne poten. David pakte hem op aan zijn voelsprieten zodat we hem beter konden zien, ik heb heel snel wat foto's gemaakt en ben toen achteraan gaan staan.
Ook kwamen we veel insecten tegen, alles is in de jungle veel groter, super grote sprinkhanen, mieren en kakkerlaken etc. maar dat kan ik nog wel aan, gelukkig.
Na de tocht kwamen we weer bij de lodge aan en gingen lekker eten.
' s Nachts heb ik goed geslapen gelukkig, begin we te wennen aan alle geluiden in de jungle, is wel gezellig op zich.

Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 29806

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: