Zaterdag in Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Zaterdag in Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Zaterdag in Quito

Blijf op de hoogte en volg Annieck

19 Mei 2013 | Ecuador, Quito

's Morgens werd ik vroeg wakker, had maar 4 uur geslapen maar het was zo licht in de kamer dat ik niet verder kon slapen.
Ik ben met een nieuw Nederlands meisje, die gister is aangekomen naar de supermarkt geweest.

Voor de rest heb ik niet zoveel gedaan,mijn spullen uit de koffer gehaald. Het voelde allemaal een beetje nat en klammig, heel vies. Dus wat gewassen en uitgehangen.

's Middags hebben we kaartjes gekocht voor Montanita, waar we morgenochtend heen gaan.

Aan het einde van de dag hebben we met wat Nederlands gehangen in de woonkamer.
Even later kwam er weer een nieuw Nederlands meisje.
We zijn met 5 meiden wezen eten ergens.
Er zijn soms echt zoveel Nederlanders hier, het komt wel met vlagen, de ene keer wat meer dan de andere.

  • 20 Mei 2013 - 11:20

    Papa:

    HOI Skatje,

    Je schrijft erg mooie verhalen!!! echt leuk om het allemaal te lezen.

    Voortaan kun jij de spinnen bij ons thuis weghalen......

    Ik verheug me op je volgende verhalen.

    xxxxxxxxxxxxx

    papa

  • 20 Mei 2013 - 15:14

    Oma Anneke:

    ik kan bijna niet geloven wat ik lees. wat een diverse en stoere verhalen. en wat doe en zie je ontzettend veel.
    ben ook benieuwd naar je ervaringen als je straks meer onder de lokale bevolking zal zijn,heel veel liefs.knuffel


  • 21 Mei 2013 - 21:49

    Bien:

    wie/wat is montanita? een concert? leuk hoor!
    met hoeveel mensen woon je nu in een huis?

  • 21 Mei 2013 - 21:58

    Sanne:

    leuke verhaaltjes Annieckie!! ik ben jaloers hoor!! waar ga je morgen nou precies heen?
    miss you

  • 22 Mei 2013 - 14:10

    Erna:

    Man hey annieck jij maakt wel weer wat mee he? Leuk om te lezen en ook goed van je dat je het allemaal opschrijft. Je bent echt stoer. Liefs


Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 29815

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: