Vrijdag in Montanita - Reisverslag uit Montañita, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Vrijdag in Montanita - Reisverslag uit Montañita, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Vrijdag in Montanita

Blijf op de hoogte en volg Annieck

06 Juni 2013 | Ecuador, Montañita

Vandaag zijn we vrij want het is de dag dat Ecuador viert dat ze onafhankelijk zijn.
We hebben het rustig aan gedaan 's morgens en toen gingen Maaike en ik het dorpje even in en daarna naar het strand.
We zagen dat we ergens een massage konden krijgen en dat wilde we wel maar eerst gingen we een fruitdrankje halen en toen liepen we naar het restaurant van gisteravond omdat we wisten dat ze vandaag sushi hadden en dat wilde we heel graag, ze waren helaas nog dicht dus alles voor niks gelopen.

Ik heb als eerste een massage gehad en het was zo lekker. Mijn rug knakte heel vaak maar dat komt denk ik door alle slechte bedden van de afgelopen weken, mijn rug heeft vaak ook behoorlijk vast gezeten.

Na afloop was Maaike aan de beurt, ik ging snel even naar huis om al het olie van me af te douchen, onder een koude douche natuurlijk weer.

Daarna zijn we aan het strand wat gaan drinken, was zo mooi. Hadden we uitzicht over het strand en er was een surf wedstrijd dus we zagen heel veel mensen die goed konden surfen.

Daarna gingen we naar het restaurant om te eten, daar kwamen we de jongen uit Amerika en een meisje tegen. Ze kwamen bij ons zitten, we hebben er lekker gegeten en bleven nog een lange tijd zitten.

's Avonds gingen we snel even wat eten maar het was super druk in het dorp vanwege de vrije dag, echt super gezellig. Overal muziek en mensen.

's Avonds gingen we uit, eerst weer cocktails en toen naar een club, daar bleven we niet al te lang.

We kwamen de jongen uit Peru weer tegen, weer helemaal hyper.
We gingen naar dezelfde club als woensdag, daar waren veel bekende.
Ik ben daar heel lang gebleven, was zo gezellig. Ook waren er veel leraren en surfleraren.

Daarna ben ik naar een techno feest gegaan, maar dat vond ik niet leuk dus maar naar huis gegaan.

Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 29806

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: